Gå til innhold

Shamman grinding talent build

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mitt tips vil være liknende det PcT sa. Gå for 21 poeng i Restoration, slik at du får Natures Swiftness. Resten slenger du i enhancement, ta med flurry, thundering strikes, og mulig improved windfury.

Lykke til :)

Skrevet

For å få en bra levelling build starter du med de første 23 poengene i Enhancement for å få parry og imp. wf.

Thundering strikes, flurry, imp. ligthning shields og seff 2h mace/axe. Deretter går du for 21 poeng i Resto for å få NS (dete blir på level 53 mener jeg), etter det er det litt hipp som happ hvor du plasserer de siste poengene. Og du tar Ancectral Knowledge og ikke Shield Spec. i Enhancement tier1.

Skrevet

Ganske mye det samme som over. Pøs på med poeng i Enhancement, Thundering strikes, Imp. shield, 2h, Flurry, Imp. WF, resten putter du i Resto. På med masse "of the tiger"-stæsj, samt en god 2h.

Elemental syns jeg ble for mana-heavy. Mye bedre å gjøre finfin melee-skade + shield og slenge på en LHW etter hver kamp.

• 1 måned senere...
Skrevet

btw, en enhancement shaman trenger str MYE mer enn agi (tenker spesielt 2hander). Det er matematisk bevist at 1 str = 1,5 - 2,2agi (avhengig av AP og crit% du har). Les stickys på offisielle wow-forums hvis du vil se utregningene, flurry og alt mulig er tatt hensyn til.

Vil gjerne slenge innpå at for tida er desverre procs hardt nerfa, man kan ikke procce mer enn én ting av gangen, så flurry+wf+crusader f.eks funker ikke :/

Skrevet (endret)
Vil gjerne slenge innpå at for tida er desverre procs hardt nerfa, man kan ikke procce mer enn én ting av gangen, så flurry+wf+crusader f.eks funker ikke :/

Mao. burde en ha en passiv enchant eller? Som f.eks. +15 strength, +25 agi eller +22 Int...?

Endret av superreven
Skrevet

superreven: jau, og siden 1str kan være bedre enn 2agi, så tror jeg +15str for 30 ekstra AP faktisk er noe av det bedre en shaman kan få i dag, spesielt siden det faktisk er så billig en enchant, skal ordne det på TUF'n min i dag, har fiery der fra før av:P

Skrevet
superreven: jau, og siden 1str kan være bedre enn 2agi, så tror jeg +15str for 30 ekstra AP faktisk er noe av det bedre en shaman kan få i dag, spesielt siden det faktisk er så billig en enchant, skal ordne det på TUF'n min i dag, har fiery der fra før av:P

5996481[/snapback]

Crusader er bedre.

Skrevet

1-liners ftw. Problemet med crusader er at den ikke kan procce på WF-slag eller en crit og som regel er mob/player innen den rekker å bli bli brukt til noe særlig, men jeg har crusader på øksa mi og kommer antaglig til å slenge det på neste våpenet mitt også, men TUF fikk +15str og gjør nå litt mer dmg enn før=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...