Testkise Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 Jeg er rimelig grønn på subtitles, har alltid bare sett filmer uten. Hvordan gjør man det, egentlig? Hvor laster man ned subtitles, og hvordan får jeg subtitles til å vises i VLC? Håper noen kan gi meg en kjapp innføring. Tusen takk!
VbD Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 google er svaret, bare søk på subtitles, så laster du de ned og legger de i samme mappe som filmen og kjører vlc. når du har startet filmen og vlc vindu er aktivt så trykker du K som enabler subs
xanonymx Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 Det jeg lure på er om det går an å forandre skrift typen og størrelsen til en subtitle i VLC? Hvordan?
Zeph Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 Anbefaler deg å ta eit søk på sider med undertekstar, det finnes fleire emner her på forumet som diskuterer dette.
RattleBattle Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 Jeg er rimelig grønn på subtitles, har alltid bare sett filmer uten. Hvordan gjør man det, egentlig? Hvor laster man ned subtitles, og hvordan får jeg subtitles til å vises i VLC? Håper noen kan gi meg en kjapp innføring. Tusen takk! 5736529[/snapback] Hvorfor trenger du subtitles? Har du kjøpt filmen i utlandet?
xanonymx Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 Anbefaler deg å ta eit søk på sider med undertekstar, det finnes fleire emner her på forumet som diskuterer dette. 5736997[/snapback] Er det meg du mener eller er det Testkise? Jeg spurte i denne tråden siden den allerede var opprettet. Så er det noen som vet om det går an å forandre skrifttype og størrelse i VLC?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå