Getaway in AA Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 Som emnetittel sier. Bruker Limeware til musikk, og det funker bra. Men til filmer og spill så suger det. Hva er det beste, syns Dc++ er litt vasnkelig, og bit torrent skjønner jeg meg ikke på. Noen tips her.
Zeph Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 (endret) Vel, eg synest DC++ og BitTorrent er utan tvil dei beste. DC++ krever litt meir av brukaren og tar litt lengre tid å setje seg inn i, men som med BitTorrent er det fantastisk bra når du først får det til. Begge programmene har forholdsvis enkelt oppsett og er greie i bruk. til samanlikning syntes eg Limewire var rotete og komplisert. Til DC brukar eg StrongDC, ein klient med mulighet for multiklientnedlasting. Når det gjeld BitTorrent har eg landa på uTorrent som er min favoritt. Endret 11. mars 2006 av zeph
VbD Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 bittorrent er meget lett, du bare installerer den klienten du vil ha, deretter går du på torrentsider og bare klikker på det du vil ha, så laster du ned en liten fil som du bare åpner med klienten du har lasta ned.
Getaway in AA Skrevet 11. mars 2006 Forfatter Skrevet 11. mars 2006 hæææ, syns limeware er ryddig jeg. Du bare søker etter en sangm så laster den ned, og går på downloads. Men hva mener du med installere klienten, åpne torrentsider? Og hvor kan jeg få Dc++ gratis?
Kadmium Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 Du går til en torrent-side, så finner du det du vil ha, så klikker du på en link som åpner seg i torrentklienten din, så laster den ned. DC++ finner du ved å søke på google.
Alastor Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=169217 Tråd stenges.
Anbefalte innlegg