Gå til innhold

The Key to Scholomance?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kommet halveis i questen for å få denne nøkkelen. Er den verdt de 15 gullene jeg må ut med for å komme videre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er bestandig kjekt å ha nøkkler i dette spillet. For det første så blir DU den "med nøkkel" (litt morro faktisk), og det kan være det siste lille som skal til for at du skal få blitt med i en gruppe dit. Men.... Joda, bruk 15g på den =)

Skrevet
Jeg har kommet halveis i questen for å få denne nøkkelen. Er den verdt de 15 gullene jeg må ut med for å komme videre?

5735715[/snapback]

Hvis du der flink til å skaffe 15 gull raskt, så er det vell verdt det, men du trenger ikke nøkkeln for å komme inn, bare få no mobs på deg og dø, så går du inn i instance, ut å drar i lykta:P eller få en rogue til å åpne døra med høy skill i lockpick.

Skrevet (endret)

Så den er kjekk å ha om jeg har råd til å bruke 15g på den med andre ord? Er i gadgetzan snart så da ender det vel med at jeg fortsetter questen. Virker som jeg kan soloe det meste med unntak av siste del, eller tar jeg feil nå?

Edit: Så at det er Araj the Summoner som skal drepes, da må jeg skaffe gruppe til han seinere, men det er ikke noe problem:)

Endret av MiteS
Skrevet
bare få no mobs på deg og dø, så går du inn i instance, ut å drar i lykta:P eller få en rogue til å åpne døra med høy skill i lockpick.

Det blir jo dyrere i lengden uansett da om man drar dit noen ganger og gjør det, og det er ikke alltid det finnes en rogue i nærheten.

15 gull er da lite eller ingenting I dette spillet, hvis du ikke er rogue og planlegger en del turer til scholo så kan du like gjerne legge ut de pengene på å skaffe den.

Skrevet

Husk også at antall 5-man runs i scholo og andre steder vil øke betraktelig i 1.10, som følge av diverse itembuffs, nye tier0.5-quests og nye bosser.

15 gull er verd det.

Skrevet

hvis du har en lock i gruppa eller spiller lock selv kan jo vedkommende bare hellfire og dø uten å få durability tap og dermed komme seg inn uten nøkkel :)

Skrevet
hvis du har en lock i gruppa eller spiller lock selv kan jo vedkommende bare hellfire og dø uten å få durability tap og dermed komme seg inn uten nøkkel :)

5739812[/snapback]

Du mister nok durability da og ;)

Gjest Slettet-QqZexW9o
Skrevet

15G er verdt det.

Tenk på all den tiden du slipper å prøve å få med deg folk som faktisk har nøkkelen.

Tror jeg ser LFM UBRS key på chatten hvert 5. min uansett tid(ok den er litt verre å skaffe seg men you get the point)

Så ja, nøkkel er viktig å ha selv og jeg har de alle selv. Ofte du til og med får gull for å åpne for raid party i UBRS.

Skrevet (endret)

Du kan få en Paladin til å ta Divine Intervetion(han mister ikke durability av dette) på noen så springer Paladinen inn og drar i fakkelen, dette vil få en kostnad på 20s(pga at symbol of divinity koster dette) per run. Det betyr at dette er lønnsomt inntil du passerer 75 runs. Personlig foretrekker jeg nøkkelen.

Endret av Grabby
Gjest Slettet-QqZexW9o
Skrevet
Men så var det snakk om scholo og ikke UBRS.. Ubrs nøkkelen er mye værre å få tak i.

5740887[/snapback]

Kanskje lese før du svarer? :yes:

Skrevet

Selvsagt er det verd 15 gull. Drive å vase med å dø før man åpner døren, skaffe rogue, eller sprengladninger....tull og tøys. Den nøkkelen er lett å skaffe så kjør på.

Men til DM north har jeg selv brukt sprengladninger. Men det er pga at jeg ikke har orket å finne DM east eller west gruppe. Og at jeg trengte Enchanted thorium armor styggfort:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...