Tor Rasmussen Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 Han kan bare slå switchen på pluggen bort fra HDTV til standard, så får han samme oppløsning som deg. Dermed vil han kunne ha et godt grunnlag på å bedømme bildet som ikke er HD. At du har en SHITTY tv skal ikke gå utover Dr. Peedee
Dr.Peedee Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 Han kan bare slå switchen på pluggen bort fra HDTV til standard, så får han samme oppløsning som deg.Dermed vil han kunne ha et godt grunnlag på å bedømme bildet som ikke er HD. At du har en SHITTY tv skal ikke gå utover Dr. Peedee 5759172[/snapback] He he. Ja, ikke sant? Vi HAR faktisk en vanlig TV også. Men bruker ikke den til å spille på til vanlig. Jeg er bare uenig med fyren. Men, er nok inkompentent til det så lenge jeg ikke sitter hver eneste spilltime på den dårligste TV'n. Man får en spesiell spisskompetanse av å spille på dårlig TV. Men jeg har jo ett visst grunnlag da fordi det første jeg spilte på (i min tid, rett etter krigen host host. gamlefar snakker) så spilte man altså på svart hvitt TV'er. Men pong var jo svart hvitt. så. Men husker oppstandelsen da han far fikk tak i et farge TV. Muttern nektet i uker å se på, påsto hun ble sliten i øya av fargene. NRK. Hehe. Jeg kødder ikke. Detta ble visst OT. Sorry. Vel vel. Dr Peedee
sogasg Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 Han kan bare slå switchen på pluggen bort fra HDTV til standard, så får han samme oppløsning som deg.Dermed vil han kunne ha et godt grunnlag på å bedømme bildet som ikke er HD. At du har en SHITTY tv skal ikke gå utover Dr. Peedee 5759172[/snapback] Det vil nok ikke bli det samme som å spille på et TV som ikke støtter HD. Det vil se bedre ut uten HD med et TV som ikke støtter HD. HD TV ser "nesten" bare bra ut med HD signal (finnes sikkert unntak).
FJERNET111 Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 Synes selv grafikken er skikkelig bra og mye bedre enn CoD2... Men jeg spiller bare på en vanlig 32" widescreen tv uten HD, så jeg har vel ikke rett til å ha noen mening heller
dudley.no Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 Han kan bare slå switchen på pluggen bort fra HDTV til standard, så får han samme oppløsning som deg.Dermed vil han kunne ha et godt grunnlag på å bedømme bildet som ikke er HD. At du har en SHITTY tv skal ikke gå utover Dr. Peedee 5759172[/snapback] Det vil nok ikke bli det samme som å spille på et TV som ikke støtter HD. Det vil se bedre ut uten HD med et TV som ikke støtter HD. HD TV ser "nesten" bare bra ut med HD signal (finnes sikkert unntak). 5761142[/snapback] Endelig en som har skjønt forskjellen. SBS......enig at grafikken er veldig bra på singleplayer,LIVE delen derimot skuffa meg. Var hos kamerat og sjekka GRAW på HDTV i går.........kan ikke sammenlignes,betydelig bedre.LIVE delen var en nytelse også.
Dr.Peedee Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 Han kan bare slå switchen på pluggen bort fra HDTV til standard, så får han samme oppløsning som deg.Dermed vil han kunne ha et godt grunnlag på å bedømme bildet som ikke er HD. At du har en SHITTY tv skal ikke gå utover Dr. Peedee 5759172[/snapback] Det vil nok ikke bli det samme som å spille på et TV som ikke støtter HD. Det vil se bedre ut uten HD med et TV som ikke støtter HD. HD TV ser "nesten" bare bra ut med HD signal (finnes sikkert unntak). 5761142[/snapback] Endelig en som har skjønt forskjellen. SBS......enig at grafikken er veldig bra på singleplayer,LIVE delen derimot skuffa meg. Var hos kamerat og sjekka GRAW på HDTV i går.........kan ikke sammenlignes,betydelig bedre.LIVE delen var en nytelse også. 5763894[/snapback] Hei, jeg har skjønt forskjellen for lenge siden i og med at jeg har både HDTV og vanlig TV (se min post over). Det jeg ikke skjønte var hvordan du kunne si at grafikken i GRAW var skuffende - slik jeg forsto deg trodde jeg du tenkte både singelplay og multiplayer - pluss at multiplayer var enda dårligere. At det er skuffende i multiplayer, tja, man kunne sikkert ønske seg mere. Men vil ikke kalle det skuffende - selv ikke på vanlig TV. Der får vi bare være uenig. Men skuffende i singelplayer - det var den ikke kunne forstå at du virkelig mente.
dudley.no Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 Han kan bare slå switchen på pluggen bort fra HDTV til standard, så får han samme oppløsning som deg.Dermed vil han kunne ha et godt grunnlag på å bedømme bildet som ikke er HD. At du har en SHITTY tv skal ikke gå utover Dr. Peedee 5759172[/snapback] Det vil nok ikke bli det samme som å spille på et TV som ikke støtter HD. Det vil se bedre ut uten HD med et TV som ikke støtter HD. HD TV ser "nesten" bare bra ut med HD signal (finnes sikkert unntak). 5761142[/snapback] Endelig en som har skjønt forskjellen. SBS......enig at grafikken er veldig bra på singleplayer,LIVE delen derimot skuffa meg. Var hos kamerat og sjekka GRAW på HDTV i går.........kan ikke sammenlignes,betydelig bedre.LIVE delen var en nytelse også. 5763894[/snapback] Hei, jeg har skjønt forskjellen for lenge siden i og med at jeg har både HDTV og vanlig TV (se min post over). Det jeg ikke skjønte var hvordan du kunne si at grafikken i GRAW var skuffende - slik jeg forsto deg trodde jeg du tenkte både singelplay og multiplayer - pluss at multiplayer var enda dårligere. At det er skuffende i multiplayer, tja, man kunne sikkert ønske seg mere. Men vil ikke kalle det skuffende - selv ikke på vanlig TV. Der får vi bare være uenig. Men skuffende i singelplayer - det var den ikke kunne forstå at du virkelig mente. 5763952[/snapback] Synes grafikken er skuffende i forhold til COD2 ja,gjelder singleplayer også men SPESIELT multiplayer LIVE. Grafikken på COD2 vs GRAW på LIVE er jo som natt og dag.Frameraten er også mye bedre på COD2. Samme kan det være,GRAW er alikevel et topp spill som annbefales. Smaken er som baken,den er delt.........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå