Straffa Skrevet 10. mars 2006 Skrevet 10. mars 2006 I følge denne tråden skal Gamereactor.dk ha en review av Oblivion De gir den 10/10 Ikke overaskende Mere om det her
Kris R Skrevet 10. mars 2006 Skrevet 10. mars 2006 SCANS!! Kan umulig være ulovlig fordi Gamereactor er et gratismagasin. Dere kan skanne noen av reklamene i tillegg.
TrIpMiX Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 Persjonelig ville jeg ikke hørt for mye på Gamereactor.dk, finner mange spill der med 10/10 som ikke fortejner det. For exempel FF 8 og 9 (7 hadde kansje fortjent det i sin tid), zelda windwalker (alle de andre zelda var bedre), spyro the dragon og har noen engang hørt om Dracula: Resurrection?? Score for Dracula: Resurrection: Grafikk: 8 Lyd: 5 Gameplay: 5 Holdbarhet: 7 10/10 Dette stod også om spillet "gamaplyet er bare så skuffende, historien er bare så tynd og så er det hele så hurtigt overstået" Jeg ser ikke helt logikken her...
Mr.FOXHOUND Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 Score for Dracula: Resurrection:Grafikk: 8 Lyd: 5 Gameplay: 5 Holdbarhet: 7 10/10 Dette stod også om spillet "gamaplyet er bare så skuffende, historien er bare så tynd og så er det hele så hurtigt overstået" Jeg ser ikke helt logikken her... 5735170[/snapback] Hehe, regner med at det var en saftig trykkfeil, noe annet ville vært uhyre merkelig
Mr.FOXHOUND Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 I en relatert sak, har Oblivion også fått 93% av UK PC Gamer, og 9,5 av Official Xbox Magazine, så detta blir storveis
asad Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 Skulle ønske de beggynte å benchmarke spillet snart. Er jo noen som tydeligvis har fått tak i det nå.
avtrekkeren Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 I følge Gamerankings.com har Oblivion fått 95% i Official Xbox Magazine's April issue: http://www.gamerankings.com/htmlpages2/927345.asp?q=oblivion
avtrekkeren Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 http://www.gamereactor.dk/bilder/?newsid=61710&id=22260 Der er coveret til GR-bladet, "Nordens første" som de sier. Nyheten om at bladet var i trykken kom 4. Mars. Ettersom spillet ble "gold" den 2. mars (eller i hvertfall nyheten om at det var ferdig), betyr dette at GR ikke har anmeldt den 100% ferdige versjonen av spillet, eller at de har både spilt og anmeldt et spill på under 2 dager... Uansett tror jeg anmeldensen på Gamer.no blir mer seriøs, da jeg tror de kommer til å bruke mer tid Har dere mottatt en review-kopi forresten?
Kris R Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 Her er scans fra PC Gamer som ga 93% *** Scannede bilder fra PC Gamer er fjernet, i respekt for opphavsrett -- TST ***
asad Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 (endret) takk^^ regner med disse forsvinner i løpet av kort tid herregud så fett! Et av questa går ut på at du blir stengt inne i et skummelt hus, sammen med 5 andre. De har fått vite at det er en kiste med gull inne i huset, og den første som finner den vinner. Det som egentlig er saken, er at han som arrangerte hele greia har ansatt DEG til å drepe de 5 andre , som da skal ha gjort noe slemt mot han før i tiden. Du får bonus hvis du dreper dem på en spesiell måte eller noe. Høres ikke det der ut som en FET quest, vet ikke jeg Endret 11. mars 2006 av asad
avtrekkeren Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 Hehe digg, da har jeg lagret disse Får lese gjennom reviewet etterpå...
asad Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 Sånne missions er til å forelske seg i^^ Skal lese hele senere jeg og.
brsseb Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 "Release Date March 24". Trodde det var 20-ende. Men det er vel kanskje forskjell på verdensdelene. Noen som vet noe om når det skal være i salg her i landet?
avtrekkeren Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 21. mars i USA, 24. Mars i Europa. Noen tror det er 20. mars, men det er altså bare dagen det sendes til butikkene
brsseb Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 Har nå lest artikkelen og gleder meg enda mer . De små AI-problemene som ble omtalt kan utbedres litt med en patch eller tre.
h00v3r Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 Dette var rått, lagra bildene og skal sette meg til å lese dem nå. Har bestilt Collectors Edition for lenge sida, så gleder meg maks. En ting jeg lurer på, hvis du har morrowind spillet, kan man legge inn spillet og ta musikken fra spillet da? Eller går ikke det? mvh. Fredrik
Whalecore Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 Dette var rått, lagra bildene og skal sette meg til å lese dem nå. Har bestilt Collectors Edition for lenge sida, så gleder meg maks.En ting jeg lurer på, hvis du har morrowind spillet, kan man legge inn spillet og ta musikken fra spillet da? Eller går ikke det? mvh. Fredrik 5737979[/snapback] Tror du det blir nødvendig da?
h00v3r Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 Dette var rått, lagra bildene og skal sette meg til å lese dem nå. Har bestilt Collectors Edition for lenge sida, så gleder meg maks.En ting jeg lurer på, hvis du har morrowind spillet, kan man legge inn spillet og ta musikken fra spillet da? Eller går ikke det? mvh. Fredrik 5737979[/snapback] Tror du det blir nødvendig da? 5738233[/snapback] Jeg tenkte jeg skulle ha musikken til Morrowind, fant ikke noe inne på cden, så må vel legge det inn. Det er jeg lurer på er om jeg finner musikken da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå