Gå til innhold

Man kan ikke se øynene bevege seg i speilet ...

HolgerL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er ikke den eneste som har irritert seg over dette. Har lagt merke til det flere ganger, dog ikke i det siste. Takk for at du minte meg på det. La oss lage klubb!

Skrevet (endret)

Jo... prøv først å fokuser på venstre øye, så på høyre øye.. Du vil -se- øynene beveger seg litt..

ellers har du jo vri hodet-trikset som funker fett. (Der øynene også beveger seg smooth, hvilket de vanligvis ikke gjør..)

Endret av TorgeirS
Skrevet
Lagt merke til at man ikke kan se sine egne øyne bevege seg i speilet?

...

I blame TV.

5728116[/snapback]

Det irriterer meg grenseløst... :hrm:
Skrevet

Blir så sykt irritert på at jeg ikke ser øynene bevege seg (bortsett fra når jeg vrir på hodet).. Helt sinnsykt!

Neida.. :p Men har tenkt over det ja :p

Skrevet

Når jeg var mindre irriterte jeg meg grønn fordi jeg ikke greide å se meg selv i nakken når jeg så men i speilet. Prøvde å snu meg fort bort og tilbake for å se noe, og prøvde å snu hodet så mye at jeg så nakken, men det gikk faen meg aldri :p

Skrevet

Mye (vanlige) folk ikke kan gjøre da...

*Slikke seg på albuen

*Slikke seg i nesa

*Spise sitt eget hode

*Vri hodet 360grader rundt i skikkelig exorcisten stil

osv. osv.

Ganske irriterende egentlig...

Skrevet

har samme "problemet" hver morgen og kvell når jeg står forran baderoms speilet.....

Av og til fyrer jeg meg grenseløst, men det er ikke noe å gjøre med den saken, kansje like greit...

Bare tenk hvordan verden hadde vært hvist alle kunne se øynene sine bevege seg, det hadde ikke vært til å holde ut, å tenk hvor mye mere krig og ufred det hadde blitt :nei:

det er nokk like greit slik som det er, å hvilken glede har du egentlig av å se øynene dine bevege seg, bortsett fra om mulig å lage mere krig og ufred, å det er jo ikke noen glede i det hele tatt :ermm:

Skrevet

Vel, om man fokuserer på et punkt for så å bevege hodet så må vel nødvendigvis øynene bevege seg for at man skal kunne opprettholde fokuset på punktet. Så i forhold til hodet bevegel vel øynene seg?

Skrevet

Er det mulig? Skjønner dere ikke hvorfor man ikke kan se øynene bevege seg i speilet?

Det er fordi at dere prøver å se PÅ det dere ser MED.

Dette er kun mulig om du ser vinkelrett på speilet.

Og med en gang du prøver å bevege øynene, så ser du jo selvsagt ikke på øynene lenger.

Du kan se øynene bevege seg, men kun om du klarer det med sideblikket.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...