Nettulf Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 Hei. Skal legge inn platesamlingen min på harddisk, og trenger et rippeprogram for MP3 til den jobben. Er ute etter best kvalitet, og hastighet eller filstørrelse kommer i andre rekke. Fint hvis det har tilkobling til database over titler på nett så jeg slipper å skrive det inn. Har brukt freeware programmet Audiograbber en del, men er det noe andre program som gir bedre lydkvalitet? Filene skal spilles av via digital utgang på PC til recieveren i stua. Håper på gode innspill her ;-) Nettulf
Nettulf Skrevet 10. mars 2006 Forfatter Skrevet 10. mars 2006 Prøver å få denne litt frem i lyset igjen jeg.... Ingen som har noe tips å komme med? Nettulf
mandela Skrevet 10. mars 2006 Skrevet 10. mars 2006 EAC blir ofte referert til som det beste rippeprogrammet, sjekk ut rippeguiden på hydrogenaudio.org http://www.hydrogenaudio.org/forums/index....showtopic=28124
Wipeout Skrevet 10. mars 2006 Skrevet 10. mars 2006 Guide to perfect mp3 Alternativt er å bruke FLAC plugin og EAC, da blir det lossless.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå