Gå til innhold

Dette liker jeg med Chess!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes ikke en mobiltelefon er viktig når man er i skog og mark. Har man behov for å ringe venner og kjente når man er på fjelltur? Nødnummeret kan man uansett ringe uavhengig av om man har netcom abo, og bare telenor-nett tilgjengelig...

5738437[/snapback]

Dette syntes jeg var et tøvete poeng, som Alastor nevnte har mange hytter o.l. som ligger i ulendt terreng, og skal du forvente å sitte uten dekning der bare fordi mobiltelefon ikke er viktg når man er i skog og mark? Eller eventuelt drar på telttur? Har selv Netcom og klarer meg fint med dekningen deres, men syntes likevel det er hyggelig å kunne ringe familie, venner og bekjente hvis jeg føler for selv om jeg på skogstur..

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Vel, alle har sine behov. Personlig synes jeg det er skikkelig deilig å ikke være tilgjengelig når jeg er på tur. Da kan man virkelig koble helt av...

5739953[/snapback]

Det er forskjell på å være på tur en søndags ettermiddag i marka i oslo og å være på hytta i påsken :). Det var sistnevnte jeg mente - og en rimelig stor andel av norges befolkning har nettopp hytter og ferieturer rundt i norsk utmark.

Da er det greit med dekning :).

Skrevet

ting som jeg ikke liker ved chess:

1. spesialpris å sende sms til utenlandske nummer (dyrt!), netcom har samme pris uansett hvilket land du sender sms til.

2. ingen mulighet såvidt jeg vet å motta sms sendt fra epost (gratis for de som sender, jeg betaler 10kr i måneden for å motta / netcomtjeneste)

3. ingen mulighet til å sende sms fra "minside / dinside" slik som hos netcom

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...