Gå til innhold

Fight Night Round 3, Noen andre som har det?


Anbefalte innlegg

Jeg fikk kjøpt meg et eksemplar av Fight Night Round 3 idag for 499,- i Spaceworld . Spillet skulle vel egentlig ha release imorra, men Spaceworld Metro hadde det hvertfall til salgs. Er det noen andre som har skaffet seg det? Isåfall, hvordan er førsteintrykket?

 

Jeg synes i hvertfall dette var et av mine beste kjøp til 360 til nå. Skal også skaffe meg Ghost Recon Advanced Warfighter på fredag. Veldig artig karriere modus der man kan lage seg en bokser og slåss seg oppover mot toppen, trene vekter osv, kjøpe klær og masse mer. Helt utrolig bra grafikk på min 40 tonners HDTV. Gleder meg sinnsykt til å prøve dette live, da jeg ikke har fått tid til det enda.

 

Blir en digg måned med masse lanseringstitler. G.R.A.W før helgen i tillegg. :love:

Endret av Bandana
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

40 tonners HDTV.

 

 

Det var da en unødvendig tung tv. Min veier ikke mer enn 35 kg.

5724896[/snapback]

 

:!: :!: :!:

 

Spiller det nu, det er veldig artig og bra gjennomført. Har ikke vært på live enda. Tar du med "din bokser" når du går live eller?

 

Hadde forresten en hilarisk opplevelse med dette spillet i går. Hadde trent og trent, sparret og sparret, kjøpt klær osv, forberedet meg veldig godt til min første fight. Da jeg hev meg ut i ringen hadde jeg ved et uhell forandret controller instillingene mine så at knappe funksjonene var byttet om. Da gong gongen gikk for å starte spillet var jeg så seriøst gira for å bokse med en utsøkt egen stil og jeg hadde tenkt å åpne med en høyre/venstre combo. Dessverre var knappene som sagt byttet om så at jeg gikk rett bort til motstanderen min og skallet ham ned og plantet kneet mit i skrittet på ham :!:

 

Nesten disket etter to sekunder mwughahahahaha!

Lenke til kommentar

40 tonners HDTV.

 

 

Det var da en unødvendig tung tv. Min veier ikke mer enn 35 kg.

5724896[/snapback]

 

:!: :!: :!:

 

Spiller det nu, det er veldig artig og bra gjennomført. Har ikke vært på live enda. Tar du med "din bokser" når du går live eller?

 

Hadde forresten en hilarisk opplevelse med dette spillet i går. Hadde trent og trent, sparret og sparret, kjøpt klær osv, forberedet meg veldig godt til min første fight. Da jeg hev meg ut i ringen hadde jeg ved et uhell forandret controller instillingene mine så at knappe funksjonene var byttet om. Da gong gongen gikk for å starte spillet var jeg så seriøst gira for å bokse med en utsøkt egen stil og jeg hadde tenkt å åpne med en høyre/venstre combo. Dessverre var knappene som sagt byttet om så at jeg gikk rett bort til motstanderen min og skallet ham ned og plantet kneet mit i skrittet på ham :!:

 

Nesten disket etter to sekunder mwughahahahaha!

5725217[/snapback]

 

 

Hahaha! Herlig!

 

Hva syntes du om spillet foreløpig? Virker det for lett?

 

Forresten: hvor fikk du kjøpt det?

Lenke til kommentar

Ok,

 

kjøpte nå i formiddag på Elkjøp på Vinterbro. Måtte spørre etter det fordi det ikke var satt ut i hyllene ennå. 549 kr.

 

Jeg kommer tilbake med førsteinntrykk etterhvert. Skal spille litt singelplayer først, men jeg finnes online under gamertag: Dr Peedee

 

Dr Peedee

 

EDIT: Spilt litt nå... vunnet amatørtittel og skal gå proff.. hehe. Veldig artig. Spiller på medium foreløpig og vinner rimelig greit. Online derimot får jeg stryk. Tok en stund før jeg skjønte hvordan jeg kunne velge controller settings online, hvilket gjorde at jeg måtte kjempe med en config jeg ikke var vant til. Men.. en seier i hvertfall til nå.. Lite lag egentlig. Har bokset mot folk fra USA. Håper å se flere av dere andre online snart.

Endret av Dr.Peedee
Lenke til kommentar

5725217[/snapback]

 

 

Hahaha! Herlig!

 

Hva syntes du om spillet foreløpig? Virker det for lett?

 

Forresten: hvor fikk du kjøpt det?

5725282[/snapback]

 

Har bare bokset en 7-8 amatørkamper og vannt overlegent ja. Du må dog oppgradere bokseren din via training før kampene med litt vett så at du får en balansert fighter.

Kjøpt via forhåndsbestilling Gamezone.no Fikk det på laseringsdagen, og bor i Nord-Norge :thumbup: Bra gjrot fra Gamezone!

Lenke til kommentar
jeg klarer ikke r-sticken *rive seg i håret* ..men SKAL mestre den! grr..

5726912[/snapback]

 

Bruker denne sticken lite, prøver mest med knappene og når jeg har motstanderen på gli så slenger jeg noen slag der man må bruke stikken innimellom.

 

SPOILER

 

 

 

 

du kan også trykke a +x samtidig for uppercut...samme ved b + y Bam bam!!

 

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte Fight Night og Ghost Recon i dag, og har ikke fått åpnet Ghost Recon enda, for jeg har bare sittet og spilt Fight Night. Jeg synes spillet var dødsmorro! Og jeg har hatt noen utrolige gøye kamper på Live. Jeg er kjempefornøyd! Blir mye morro med dette framover, guttekvelder med øl og bokseturnering. :thumbup:

 

Bare positivt å si fra min side.

Hvis noen vil legge meg til listen sin, så er min gamertag: Bjellaas

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...