Gå til innhold

OT's Liberal-Konservative Frigjøringshær

Anbefalte innlegg

Skrevet
en kokebok med idéer (skal ikke nevne hvilken, men begynner på A og slutter på narchist's),

Kan jeg være med, og få ha med Ingrid Espelid Haavig(?) sin kokebok daa? :innocent:

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
Skrevet

Jeg vil være med i dette korstoget mot ondskap! jeg har mange(kanskje fler enn det som er sundt) timers erfaring i comand & conquer spill

Mitt arsenal begrenser seg dog til en illsint mor og en spade jeg bruker til å plante trer for min mor med :hrm::( ... har også hørt at trommespilingen min kan drepe katter og vurdere å utvikle dette så det kan påvirke menesker i samme grad!

Skrevet
Jeg vil være med i dette korstoget mot ondskap! jeg har mange(kanskje fler enn det som er sundt) timers erfaring i comand & conquer spill

Mitt arsenal begrenser seg dog til en illsint mor og en spade jeg bruker til å plante trer for min mor med :hrm:  :( ... har også hørt at trommespilingen min kan drepe katter og vurdere å utvikle dette så det kan påvirke menesker i samme grad!

6055601[/snapback]

Tror vel helst at denne hæren har dødd ut pga. diverse greier.. : ( Synd, men dog. Lederen vår stakk jo, sa han selv.

Gjest Bruker-95147
Skrevet

Mitt arsenal begrenser seg dog til en illsint mor og en spade jeg bruker til å plante trer for min mor med :hrm:  :( ... har også hørt at trommespilingen min kan drepe katter og vurdere å utvikle dette så det kan påvirke menesker i samme grad!

6055601[/snapback]

Det har gått over til å bli enslags undergrunnshær, tildels sovende... :hrm:

Men Jensemann du skal vel ikke bidra med trommespillende kattedrap, for da blir det interne stridigheter, husk at mine barberbladinfisertefresbeevafler er veldig vonde å spise!

:p

Skrevet

6055601[/snapback]

Tror vel helst at denne hæren har dødd ut pga. diverse greier.. : ( Synd, men dog. Lederen vår stakk jo, sa han selv.

6055910[/snapback]

Tul og tøys, han er ført opp, og jeg skal føre opp Mariuzah nå!

*mimre om de gode gamle dager*

Skrevet

6055601[/snapback]

6055910[/snapback]

Tul og tøys, han er ført opp, og jeg skal føre opp Mariuzah nå!

*mimre om de gode gamle dager*

6056713[/snapback]

Du er her! Stakk ikke du til et annet forum da?

Gjest Bruker-95147
Skrevet

Jeg har siden oppstarten av vårt heltemodige korstog sluttet å slikke halen min, nå er den nokså bedriten, tror at bakterieproblemene som Gilde har hatt blir barnemat.

Har vært ute å testet halen på busker å kratt og "dett var dett", ingen vegetasjon mere (ulempen er at nå blir det litt vanskelig å gjemme seg når man skal gjøre sitt fornødne). Uansett stiller jeg min suspekte hale til disposisjon for vår edle sak.

:w00t:

Skrevet (endret)
Du er her! Stakk ikke du til et annet forum da?

6056934[/snapback]

Jo.. men de postet jo bare hver 3. dag!

Så jeg kom tilbake og nå er jeg klar for revolusjon :w00t:

Endret av Dotten
Skrevet (endret)

Edit;

Åpnet igjen.

Husk ære, mot og alt det andre crappet i krigen.

Spamming er ansett som et ulovlig våpen, iht internasjonalt reglement. Bruk av slik vil automatisk medføre tap av krig.

Endret av Dotten
Skrevet

Har hæren en marsjlåt?

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

*slår Dotten i ansiktet*
... noe a lá the ants go marching?

*sparker Dotten på leggen*
Det er viktig for moral hos troppene. Så gjør det et større inntrykk på amerikanerne.

*vifter med knyttet neve*
:innocent:
Gjest Bruker-95147
Skrevet (endret)
Har hæren en marsjlåt?

*slår Dotten i ansiktet*
... noe a lá the ants go marching?

*sparker Dotten på leggen*
Det er viktig for moral hos troppene. Så gjør det et større inntrykk på amerikanerne.

*vifter med knyttet neve*
:innocent:

6060567[/snapback]

Dritkult! Såklart må vår gloriøse hær ha en marsjlåt, ikke bare marsjordre.

Hva med "vi er Bønna ifra nord" av Dum Dum Boys?

:p

Endret av Bruker-95147
Skrevet

Kommer ikke på noen god marsjlåt, men hva med battle-musikken fra FF7 når krigen begynner? Fant bare et billig MIDI-eksemplar å linke til for de av dere som ikke har hørt musikken tidligere.

Var ringemelodien på telefonen min før den sluttet å virke. :cool:

Skrevet

Jeg for komme tilbake og joine att da ;)

Men blir vel litt stille de neste 3 dagene siden jeg har prøve eksamen :( men vi kan jo fange noen som kan gjøre den for meg :wee:

Skrevet (endret)
Kommer ikke på noen god marsjlåt, men hva med battle-musikken fra FF7 når krigen begynner? Fant bare et billig MIDI-eksemplar å linke til for de av dere som ikke har hørt musikken tidligere.

Var ringemelodien på telefonen min før den sluttet å virke.  :cool:

6066817[/snapback]

Bare forslaget om det som marsj, får meg i humør til å stille mitt spud-gun artilleri og Black Mages Bataljonen til hærens disposisjon! :D

Endret av Ragnarok
Skrevet

Men blir vel litt stille de neste 3 dagene siden jeg har prøve eksamen :( men vi kan jo fange noen som kan gjøre den for meg :wee:

6067935[/snapback]

DU er lagt til!

Har du noen våpen du vil legge til i hærens våpenliste eller en tittel du vil ha ført opp så send meg en PM eller post her :p

Skrevet

6067935[/snapback]

DU er lagt til!

Har du noen våpen du vil legge til i hærens våpenliste eller en tittel du vil ha ført opp så send meg en PM eller post her :p

6069946[/snapback]

Sånn til informasjon, så er jeg lagt til fra før av... At du ikke kan huske på dine egne medlemmer, selv om de står i lista er litt :nei: ...

Skrevet

Etter å ha blitt oppmerksom på en stor blemme, poster jeg min søknad her. I den rette organisasjonen:

Jeg ser på listen deres at dere ikke har en "Sjefstrubadur med pelletongfrekvensleser". Kanskje jeg kan få be ydmykt og ærbødigst om denne posten?

Gjest Bruker-95147
Skrevet

Jeg gir mitt uforbeholdne Mjau! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...