Gå til innhold

Hvordan skaffe 6000 rep med org?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Noen som har et forslag på hvordan jeg kan skaffe 6000 rep med org? Jeg har atm 15000/21000.

War effort går ikke lengre. Men lurte på om det var noen quests jeg kunne gjør eller noen mobs som har høy drop % på runecloth ?

Jeg er en lvl 60 druid.

edid glemte å skrive runelcoth

Endret av jakkle
Videoannonse
Annonse
Skrevet
DU kan vel levere in Runecloth, det går iaf på alliance.

5719383[/snapback]

vet at det går, men de fleste mobs har veldig liten drop sjangs på runecloth......jeg trenger 2400 runecloth tror jeg for 6000 rep. Dette vil ta veldig lang tid vis bare dropper 1-2 på vær 3 mob.

Skrevet
er den raskeste måten... du får kjøpe dem ^^ blir vel bare rundt 3000-4000G..

5719463[/snapback]

bra matte :thumbup:

vil vel heller tro at prisen for 2400 runecloth (120 stacks) vil ligge på rundt 200g :)

Skrevet

I av er det mange ting som gir rep med Orgrimmar. Alle typer flesh, armor-scraps og dwarf spines.

Viss du syns AV er morsomt og AV er oppe på serveren så vil eg annbefale å spille. Du får 10 rep per item du levere inn.

Skrevet
I av er det mange ting som gir rep med Orgrimmar.  Alle typer flesh, armor-scraps og dwarf spines.

Viss du syns AV er morsomt og AV er oppe på serveren så vil eg annbefale å spille. Du får 10 rep per item du levere inn.

5719766[/snapback]

dette vil jo ikke vare så lenge så du burde kjappe deg ;) nerf patch 1.10

Skrevet

gjør massevis av low-level quest hvis du går lei av runecloth metoden. Low-level quest finner du overalt av folk du snakker med i the barrens og stonetalong og overalt.

Skrevet
gjør massevis av low-level quest hvis du går lei av runecloth metoden. Low-level quest finner du overalt av folk du snakker med i the barrens og stonetalong og overalt.

5732108[/snapback]

På lvl 60 får man nesten ikke rep av low lvl quests.

Skrevet

Ikke? Jeg trodde man fikk like mye som i lav level. Det er dumt, siden hvis man levler, går mister man lissom sjansen til å få nok reputation.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...