Gå til innhold

Hvordan definere en god spiller? (PVP)


Anbefalte innlegg

1)Combat systemet i wow er temmelig kjedelig etter en stund. løp i ring og trykk på 4-5 knapper.

 

2)Pvp er egentlig bare pve grinding i AV eller AB for rep og honor. I tillegg er det timesvis med kø for å delta.

 

3)Det er altfor gear fokusert. PVE spillere har en enorm fordel i pvp. Gear burde vært mye bedre balansert.

 

4)Honor systemet er håpløst og elendig laget. Synd Blizzard ikke vet hvordan de skal lage noe annet en grind grind grind..

 

5)Instanced pvp har ødelagt world pvp.

 

6)Pvp er meningsløst, både world pvp og battlegrounds. Har ingen som helst innvirkning på verdenen.

 

7)Ingen som helst risk ved pvp, du taper absolutt ingenting annet et litt tid kanskje. Ingen risk=blir fort kjedelig.

 

8)WoW er et pve spill.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men det er ikke alle klasser som bare kan level på skills som rogues. En Warrior hakke sjans uten litt bra gear i hvertfall. Det viktigste er å hjelpe andre og vite at dine lagkamerater er der i stedet for å farme HK.

Lenke til kommentar
Å vurdere motstanderens trekk og å kunne vite svakheter og styrken til motstanderen.

 

Som F.eks stunner jeg en mage så løper jeg i den retningen han ser mot med engang fordi jeg vet han spammer blink sekundet stunnen kommer :)

5722259[/snapback]

Bruker man cheapshot får man som regel inn en 2 points evis (evt med CB) før han rekker å summe seg.

 

Sånn btw lissom

Lenke til kommentar
Å vurdere motstanderens trekk og å kunne vite svakheter og styrken til motstanderen.

 

Som F.eks stunner jeg en mage så løper jeg i den retningen han ser mot med engang fordi jeg vet han spammer blink sekundet stunnen kommer :)

5722259[/snapback]

Bruker man cheapshot får man som regel inn en 2 points evis (evt med CB) før han rekker å summe seg.

 

Sånn btw lissom

5723142[/snapback]

 

Sånn btw lissom så blinker magen ut av stunnen din, og du har sløst en 20 sek KS cooldown.

Lenke til kommentar

Og sINNsRO sa aldri KS, men cheap shot btw. Og ikke alle følger med 100% hele tiden, så hvis du overrasker magen, så rekker du nok det sINNsRO sier. Kanskje ikke alltid det beste, men det fungerer.

 

Det med at druids/rogues/NE i shadowmeld vokter flagg i AV er det stor respekt over, iallefall etter neste patch, hvor man får rep (Hvis man trenger det) ved å drepe motstanderen (I AB er dette selvfølgelig ikke no problem).

Lenke til kommentar

En god pvp-spiller er en som klarer å utnytte spells/skills/talents til det beste for seg og laget sitt.

 

Om gear>skill, skill>=gear eller skill<>gear har lite å si synes jeg. Jeg har vært borti toppgearet folk som tydelig ikke har peiling på hva en warlock kan gjøre. Eks: Mage som polyer meg og skal nuke felhunteren min. Jeg lar dem gjerne holde på en stund for å se om de tar et hint (Felhunteren har 277 resist all..) Eks 2: Rogue som ser meg stå alene (uten pet) og passe på et flagg. Sap på meg og så rett på flagget. Jeg venter litt, så seduce med succbus. Hurra, så står vi der begge som tomskaller. Eks 3: Healer som starter laaaang heal (gheal f.eks) når jeg er i nærheten med Felhunter. Selvfølgelig blir den interrupted.. Eks 4: Warriors som charger seg bort fra healer range. Jeg elsker dem. 3 x dot, deathcoil, fear healer som kommer løpende, draintank warrior, kverk healer.

 

En god pvp-spiller er det motsatte av en dårlig pvp-spiller, og dem er det plenty av, og heldigvis er de overrepresentert hos alliance på vår server :D

Lenke til kommentar

En god PVP-er slår ned alt av motstand, og ikke bare i grupper som i battleground, men i en mot en. For å få til dette må jo spilleren nødvendigvis ha forståelse for spillet (alle klasser, raser og spells). Spilleren har også skaffet seg bra utstyr og kan bruke dette optimalt.

Lenke til kommentar
Slutt å kleng med "noobfire", det er faktisk ikke noen spell. Men moonfire derimot! Det er ikke stor sjans å vinne en kamp på bare moonfire. Men vis man spiller bra, så begynner å spamme litt når motstander er på rundt 10-20% syns jeg det er helt ok.

5718997[/snapback]

Grrr:D hater når druids bare springer etter meg når jeg har ca 10-20% hp igjen:p

Da slår jeg hardt i bordet asså:D

Lenke til kommentar
Slutt å kleng med "noobfire", det er faktisk ikke noen spell. Men moonfire derimot! Det er ikke stor sjans å vinne en kamp på bare moonfire. Men vis man spiller bra, så begynner å spamme litt når motstander er på rundt 10-20% syns jeg det er helt ok.

5718997[/snapback]

 

 

piss.. har vunnet sykt mange dueller og kamper med spamfire...

f.eks så har jeg tapt ên duel/kamp mot en mage.. <-- med moonfire

Endret av AnVli..p4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...