.com Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Skal ha ny Hd, å ser etter s-ata disker på rundt 300GB. Har da sett på western digital csviar se16 320gb, er det stor forskjell på s-ata og s-ata2 versjonen. eventuelt andre modeller som er gode?
Spragleknas Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Ville vurdert Seagate 7200.9 300GB (16MB cache). Kun to plater og gode reviews generelt. Noe dyrere enn WD
Enzo1590 Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Skal ha ny Hd, å ser etter s-ata disker på rundt 300GB. Har da sett på western digital csviar se16 320gb, er det stor forskjell på s-ata og s-ata2 versjonen. eventuelt andre modeller som er gode? 5717502[/snapback] Jeg har selv en WD 320 gb (8mb), kjøpte den rett før jul. Den er jeg VELDIG fornøyd med. Den er tilsynelatende stille, selv om jeg av og til hører en svært lav "surkle" lyd når den jobber. Har ikke hatt problemer med denne. Både prisen, ytelsen og kvaltiteten er fantastisk. Men jeg vil påpeke at du bør prøve å få til en nokså god kjøleløsning, da det kan føre til betraktelig lengre levetid. Under 35 grader er bra! Detter er et svært bra produkt etter min mening!
wil Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Kjøp deg en Samsung 300 GB Disk du. Den er kjempe bra, kjapp og billig. Beste disken jeg har hatt. Western er etter min mening bare noe møl. Ja, ok. Det er kjapp, men det hjelper meg lite da de bråker som et uvær.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå