Gå til innhold

dyre tlf regninger

Anbefalte innlegg

Skrevet

:( jeg har så jævlig dyrt sånn greier til mobilen! djnonstop det er bra å ha når man sender SMS men sykt dyrt å ringe! mamma betaler regninger på 2000 å det syntes hu er mye! jeg sender muligens 500-700sms i månden! jeg har ikke regna på hvor mye jeg ringer men det er litt!!

er det noen som veit om noe billiger sånn greier! eller har noe en Link til en "test" som jeg kan se??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Netcom har noe som heter "SMSMania". Du betaler en fast avgift på 200 kroner i måneden og får sende 2000 SMS i måneden. Skulle du klare og sende 2000 SMS på en måned, så betaler du vanlig satser ut over de 2000.

Skrevet

OneCall (www.onecall.no) har kontantkort hvor du betaler 40 øre pr. sms (700x,4=280 kr) samt 70 øre (+oppstart 58 øre) pr. samtale.

Tror det er et bra alternativ. :hmm:

Skrevet
Hvordan i heite huleste klarer du 700 smser i måneden? Så mange har ikke jeg sendt på 6 år engang.

5715339[/snapback]

han bruker SMS, du bruker WoW... :wee:

Skrevet

Er noe som heter Tele2 Champion, med null mndavgift.

SMS 59 øre

Minuttpris 54 øre

Men Netcom Youngtalk med sms-mania tror jeg er det som lønner seg for deg viss du sender så mange sms...

Skrevet
:( jeg har så jævlig dyrt sånn greier til mobilen! djnonstop det er bra å ha når man sender SMS men sykt dyrt å ringe! mamma betaler regninger på 2000 å det syntes hu er mye! jeg sender muligens 500-700sms i månden! jeg har ikke regna på hvor mye jeg ringer men det er litt!!

er det noen som veit om noe billiger sånn greier! eller har noe en Link til en "test" som jeg kan se??

5715320[/snapback]

Telepriser.no

Skrevet

Jeg har netcom sms mania og et abb som heter SmartTalk...

SmartTalk

Mnd avg............0,-

Per min.............0,69

Oppstart avg.....0,69

SMS..................0,59 (de 2000 første koster da 200,- med sms mania)

MMS..................1,99

Det skal være ganske rimelig tror jeg....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...