Gå til innhold

din yndlings snack ?


Anbefalte innlegg

Nå prøvde jeg disse sagnomsuste eggene, vel de smakte forjævlig. Mmm god sjokolade, men så traff jeg dette svineriet inni som minnet om det som er i kokosboller bare at dette smakte som om hele Nidar fabrikken hadde eksplodert i kjeften min! Det var så søt og jævlig at..... jeg bare måtte spise de resterende 3...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå prøvde jeg disse sagnomsuste eggene, vel de smakte forjævlig. Mmm god sjokolade, men så traff jeg dette svineriet inni som minnet om det som er i kokosboller bare at dette smakte som om hele Nidar fabrikken hadde eksplodert i kjeften min!  Det var så søt og jævlig at..... jeg bare måtte spise de resterende 3...

5764877[/snapback]

Nyydelige egg :love: .. Må ha de, bare MÅ ha de!

 

Dog, det er no jævla søtt kliss inni, men det som er det beste, er å kakke hull på den, spise sjokoladen og littegrann av "eggehvitten", dermed sluker du hele egget, og det smaker himmelsk :love: ...

Lenke til kommentar

Jeg husker den første sesongen disse eggene kom, og da var det en mye mer kremete og rund smak på det inni. De som er nå er ikke halvparten så gode. Så jeg kjøper dem ikke lenger.

 

Mye på samme måten at jeg syns nugatti smakte mye mer nøtter da jeg var liten. Nå smaker det bare sjokolade.

 

Jeg mistenker produsentene for å ha kuttet en/flere ingredienser i begge tilfellene. Sikkert på grunn av at de vil prøve å spare penger, eller at enda et nytt EU-direktiv forbyr enkelte stoffer. Som vi må rette oss etter pga EØS og alt det der. :(

Lenke til kommentar

Vt-iversen: Ganske enig der, før smakte alt så mye mer det de lovte det skulle smake, nå har de enten kuttet ut ingredienser, eller flyttet produksjonen til andre land der de ikke gjør det på samme måten som før...

 

Syns de burde holde på sammen produksjonsmåten selv om det er vanskelig i denne verdenen vi lever i i dag..

Lenke til kommentar

Godt noen mener det samme. Det er så sykt mye pålegg/ godteri og drikke som har endret smak over årene. Jeg liker ikke tanken på at det kan være mine egne smaksløker.

Føler uansett at noen har tuklet med oppskrifter som allerede funker.

 

Og det plager meg at jeg kanskje aldri få smake no av det jeg husker så godt som yngre. Av og til får jeg til og med en type smaks-flashback/ smaks-deja-vù. og kjenner gamle smaker uten å ha noe i munnen.

Og det plager meg litt egentlig.

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...
Da er det kommet sjokolade bar med smash!   :thumbs:  Til 9 spenn, og den var veldig god synes nå jeg. :)

6859451[/snapback]

Jeg måtte gi 17 kroner for den, jeg. :dontgetit:

Syntes forøvrig ikke at den smakte like godt som vanlig Smash.

6862004[/snapback]

 

 

Wow! 17 spenn var jo sykt mye..

 

Kan delvi være enig i den ikke var 100% like god som smash posene, men fant ut etter et par bar'er så var klue og ikke sluke den for fort, heller la den smelte i munnen med passe store biter... ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...