Søppelsveitt Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Hei. Tenkte jeg skulle lære meg løkkeskrift. Finnes det noen sider på nett som jeg kan få noe nyttig info på eller blir jeg nødt til å kjøpe ABC-bok for grunnskolen? Takker for svar.
Propaganda Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 kan jo kanskje laste ned noen fonter å studere dem?
Shikaru Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Trudde alle lærte det på ungdomskolen jeg Det skal tilogmed finnes en font i paint som har løkkeskrift.
Seppe . Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Hvordan noen frivillig kan ønske å lære seg løkkeskrift er over min fatteevne.
QBab Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Løkkeskrift eier 5709201[/snapback] enig.. løkkeskrift FTW!
KristianF Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Trudde alle lærte det på ungdomskolen jeg 5708158[/snapback] Vi lærte det bare på barneskolen vi.. På ungdomsskolen prøvde faktisk noen av lærerene å få oss til å skrive med sånn vanlig skrift..
Søppelsveitt Skrevet 6. mars 2006 Forfatter Skrevet 6. mars 2006 Hvordan noen frivillig kan ønske å lære seg løkkeskrift er over min fatteevne. 5708335[/snapback] Vel, ryddet litt på loftet og fant skolebøker fra 4 - 5 klasse hvor jeg skrev ca. 50 ganger finere enn jeg gjør i dag. Det var riktignok standard blokkskrift, men jeg synes at løkkeskrift ser bedre ut. Kjekt å kunne skrive for hand da Skal sjekke ut fonter.
Autofil Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Hei.Tenkte jeg skulle lære meg løkkeskrift. Finnes det noen sider på nett som jeg kan få noe nyttig info på eller blir jeg nødt til å kjøpe ABC-bok for grunnskolen? Takker for svar. 5708019[/snapback] Si meg en ting, signerer du ikke forskjellige dokumenter med løkkeskrift da ? Ergo kan du vel skrive det da...
Søppelsveitt Skrevet 6. mars 2006 Forfatter Skrevet 6. mars 2006 (endret) Si meg en ting, signerer du ikke forskjellige dokumenter med løkkeskrift da ? Ergo kan du vel skrive det da... Å kalle det løkkeskrift er vel å pynte litt vel mye på sannheten Stort sett bare første bokstaven som faktisk er en bokstav. Endret 6. mars 2006 av Søppelsveitt
Veronica Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Tror jeg er den eneste i klassen som fortsatt skriver løkkeskrift
synsing Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 (endret) Skrev løkkeskrift for lenge siden. Nå har jeg utviklet en ekstremt rask superhåndskrift som i tillegg er enkel å lese. Lærte løkkeskr. gjennom noen kjempekjedelige lærebøker. Endret 6. mars 2006 av firstperson
Gjest Bruker-95147 Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Skrev løkkeskrift for lenge siden. Nå har jeg utvilket en ekstremt rask superhåndskrift som i tillegg er enkel å lese. Lærte løkkeskr. gjennom noen kjempekjedelige lærebøker. 5711505[/snapback] Interessant! Kan du vise meg din superraske og lettforståelig håndskrift?
reverto Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Jeg har ikke skrevet løkkeskrift siden andreåret på vgs. Begynner å bli en stund siden. Føler jeg har fått en langt bedre håndskrift etter jeg begynte å skrive "vanlig". Trodde forresten alle lærte løkkeskrift på barneskolen jeg.
SKAÐI Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Lærte og skrive løkkeskrift på barneskolen, satt da og ramsa opp alle playstationspill jeg kunne kommer på, enste måte læreren vår fikk oss til å skrive løkkeskrift. Skrifta blei aldri spesielt fin, da jeg kom på ung.skolen fikk jeg klager av alle lærere på at skrifta mi var uleselig, så da bytta jeg til enkelt bokstaver, som etterhvert har blitt leselig...Men må si det går mye fortere og skrive på data, pluss det blir jo så mye mer ryddig :!:
Søppelsveitt Skrevet 6. mars 2006 Forfatter Skrevet 6. mars 2006 Vel, vi hadde aldri løkkeskrift og jeg ser i ettertid at det er mye penere enn alt annet. Jeg er godt vant til å bruke penn, blyant, tusj og cans så jeg skal lære meg det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå