Gå til innhold

CS, hva slags miljø?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Ganske åpenbart det. Større sikkerhet i CSS mens i 1.6 er det mer åpent for juksing noe mange unger benytter seg av.

5728602[/snapback]

Hmm, hvordan da?

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132
Skrevet

Altså, det finnes shitkids til alle spill som er online. Det får vi bare innse, men det finnes alltid untak (ingen regel uten untak og alle regler er til får å brytes) på enkelte servere!

Skrevet
Ganske åpenbart det. Større sikkerhet i CSS mens i 1.6 er det mer åpent for juksing noe mange unger benytter seg av.

5728602[/snapback]

Evnt. så kan du si det er mange flere shitkids i css fordi det er der alle nybegynnerne som synes det er tøft å whine og det er der alle småungene som har fått seg hl2 til jul er.

Skrevet

5728602[/snapback]

Evnt. så kan du si det er mange flere shitkids i css fordi det er der alle nybegynnerne som synes det er tøft å whine og det er der alle småungene som har fått seg hl2 til jul er.

5729695[/snapback]

Eller at flere eldre spiller CS:S pga det krever bedre hardware noe disse shitkidsa ikke har. Hører såvidt noe 1337 prat og har ikke opplevd juksing per dags dato i CS:S. Det er heller ikke noe RANDOM skyting her og der noe det er flust av i 1.6. Skyte gjennom betongvegger, plutselig headshots som registereres fra flere mils avstand. 1.6 er bare en barnslig versjon av CS:S.

Utviklerne av CS jobber jo med CS:S så skjønner ikke hvorfor folk henger igjen i oldtiden enda . Kanskje for å jukse ?

Skrevet
Utviklerne av CS jobber jo med CS:S så skjønner ikke hvorfor folk henger igjen i oldtiden enda . Kanskje for å jukse ?

5730030[/snapback]

Helt enig.

CS er fortsatt mer spilt online enn CS:S, men CS:S tar innpå :)

EDIT: Legger ut linken,

http://archive.gamespy.com/stats/

5730187[/snapback]

Hva med å vise statistikker som er mer korrekte?

http://www.steampowered.com/status/game_stats.html

CS:S har bare mistet flere og flere spillere siden det kom. Det var langt mer jevnt før.

Skrevet

Skjerp dere unger. Dette er ikke en diskusjon om css vs cs 1.6. Trådstarter hadde lyst til å kjøpe seg css og lurte på hvilket miljø det var på serverne.

Skal svare enkelt og greit: Det varierer fra server til server.

Jeg holder meg unna servere med drittunger på, og det finnes mange servere som er meget godt miljø på. Spiller som regel på battlefield.no serverne jeg. Der er det som regel admins innpå som holder orden og kaster ut folk som ikke klarer å oppføre seg. Miljøet på enkelte av serverne der er helt fantastisk, og det er alltid noen som tar demo og rapporterer spillere hvis det trengs (hvis en admin ikke er til stede). Catchgamer har også en del gode servere.

Gjest Slettet+56132
Skrevet

Ser faktisk ut til at Source har mistet spillere, mens 1.6 har fått flere!

Skrevet
Eller at flere eldre spiller CS:S pga det krever bedre hardware noe disse shitkidsa ikke har. Hører såvidt noe 1337 prat og har ikke opplevd juksing per dags dato i CS:S. Det er heller ikke noe RANDOM skyting her og der noe det er flust av i 1.6. Skyte gjennom betongvegger, plutselig headshots som registereres fra flere mils avstand. 1.6 er bare en barnslig versjon av CS:S.

5730030[/snapback]

Dummeste jeg har hørt.

On topic: CS miljøet, både 1.6 og Source, vil jeg tro er ganske "brutalt". Finner mye whining, banning osv. på de fleste publicserverene.

Skrevet (endret)

5730030[/snapback]

Dummeste jeg har hørt.

On topic: CS miljøet, både 1.6 og Source, vil jeg tro er ganske "brutalt". Finner mye whining, banning osv. på de fleste publicserverene.

5732886[/snapback]

Dummeste jeg har hørt også. Kommer flere og flere cheats til Source også!

På BroadPark Games-serverne er det sensur mot banning. Føler det hjelper mot småunger som bare må banne for alt og ingenting.

http://www.broadparkgames.no for mer info :)

Endret av Joakim.
Skrevet (endret)

5730030[/snapback]

Dummeste jeg har hørt.

5732886[/snapback]

Kommer også litt ann på hvilke områder trådstarter snakker om når han mener miljø og i hvilken grad.

Det som er mest irriterende er de som ødelegger med f.eks spwn-kill/explosion greia eller bare løper rundt og lager bøll, personer som sprayer t og cd på vegger... har gått på det mange ganger :p og bruk av cheats.

Litt banning og "slemt" ordbruk må man gjøre regning med så lenge det ikke er vondt rettet til en spiller og litt nakne damer på sprayebildene.

Det beste er vel å starte/bli medlem i en klan og spille mot andre klaner eller mot hverandre i sin egen...

Endret av tuxerator
Skrevet

Om man liker 1.6 eller css kommer ann på smaken.

uansett, back on track:

Det vil nok alltid være "shitkids" i fps spill. uansett hvilket.

Noen ganger møter man på folk som bare plager og ødelegger for deg, eller så møter man på hyggelige folk, som faktisk har det gøy når man spiller.

Det jeg opplever ihvertfall.

Skrevet

On-topic:

Jeg spiller for det meste 1.6 selv(syns det er bedre), men regner med at det spørs hvor man spiller om man kommer over et dårlig miljø.

Siden du har tenkt til å starte med cs, så vil jeg egentlig anbefale deg å starte med source, fordi det er flere nybeggynner der. dvs at nivået ikke blir like høyt som på de seriøse 1.6 serverne.

Angående ping. Regner med at du med den linja vil ligge på mellom 25-40 i ping på norske server. kommer ann på isp, server og antall spillere. (eller er det litt anderledes i source?) regner uansett med at det funker

Skrevet (endret)

Miljøet i source er stort sett veldig bra. På public servere er det en del whining som det alltid er på public servere, men stort sett hyggelige folk.

Hvis du vil finne deg en klan og vil bli litt mer kjent med folk i miljøet anbefaler jeg deg å gå på irc på #norge.css @ quakenet. Der finner du alle de fleste som spiller i klan og alle de beste innen cs:s.

Det fine med cs:s miljøet kontra 1.6, er at det er færre spillere i cs:s og folk kjenner for det meste hverandre. Så det er ikke så mye drittslenging som 1.6 er plaget med, siden alle de som tror dem er 1337 spiller det.

Men det fører også til noe lavere nivå sånn generelt i cs:s kontra 1.6, men de aller beste hevder seg nå bra mot 1.6 klaner. Det er bare ikke så mange av de gode i forhold til det det er i 1.6. Men dette gjør også at man får prøvd seg mot de beste selv om man ikke er topp spiller/klan selv.

Vil du ha en bra miljø anbefaler jeg deg cs:s, vil du satse på CPL så anbefaler jeg 1.6.

Angående ping. Linja di vil nok funke bra. Mange som spiller på 700 kb linjer av de som er gode.

Endret av stekre

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...