Zappza Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Hei! Lurte på om det finnes noen måte jeg kan fjerne alle emoticonsa som følger med MSN? Er pisslei de
dofferneo Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Det tror jeg ikke er mulig, hvis du da ikke _kjøper_ nye fra tjenesten til MSN. Hvis du virkelig, virkelig hater de så mye, må du nok vurdere en alternativ klient, f.eks. trillian.
perpyro Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Du kan disable emotions helt, men da er det ingen som virker.
Zappza Skrevet 4. mars 2006 Forfatter Skrevet 4. mars 2006 dofferno, Gidder ikke kjøpe nye nei, har noen jeg skal bruke Hmm, kanskje jeg skal teste ut Trillian ja perpyro, Vet at det går an, men er ikke interessert i å gjøre det. Nickene til de jeg prater med blir så uoversiktelige da
Idioteque Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 dofferno, Gidder ikke kjøpe nye nei, har noen jeg skal bruke Hmm, kanskje jeg skal teste ut Trillian ja perpyro, Vet at det går an, men er ikke interessert i å gjøre det. Nickene til de jeg prater med blir så uoversiktelige da 5700676[/snapback] Haha, kanskje du bør få deg nye venner.
Zappza Skrevet 4. mars 2006 Forfatter Skrevet 4. mars 2006 Neh, er mest jentene som har sånne nick Hmm, skal forandre nickene ja
Gjest Yoshi Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Venner med korte, enkle nick er ofte de beste vennene Men er enig. Hater de smilene som følger. Har importert smil fra forumet her og bruker dem som erstatning, men de fortsetter å snike seg inn overalt, for jeg er vant til tastekombinasjonene... Grrr@microsoft
Nevnarion Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Er nickene problemet så kan du jo bare installere MSN Plus så kan du ordne navnene som du ønsker.
henrik_s Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 (endret) Når det gjelder uoversiktelige nick på MSN, bruk Trillian og endre dem til hva du vil. edit: eller gjøre som Nevnarion sier. Endret 4. mars 2006 av h3nrik
Dinosauromann Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Foreslår å prøve aMSN eller Mercury siden Trillian ikke er gratis, og MSN pluss kan installere spyware.
henrik_s Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Trillian Basic er da gratis! last ned fra Download.com
Zappza Skrevet 4. mars 2006 Forfatter Skrevet 4. mars 2006 Prøvde Trillian Basic, men fikk ikke opp en dritt Gidder ikke prøve noe særlig mer heller, er jo Nick renamer i WLM jo Så det er altså ingen måte jeg kan bruke for å fjerne std emoticons i WLM?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå