Gå til innhold

luftfilter foran eller bak


walla

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det går også ann å bruke nylon strømper (damestrømer) og trekke over viftene.. Fungerer på samme måten!

 

Bruker filter på viftene som suger inn, siden disse naturlig nok henter luft inn i kabinettet. Disse befinner seg somregel også lavt plassert på kabinettet. Dette er fordi varm luft stiger. Og når luften inni kabinettet blir oppvarmet stiger den og der vil det være naturlig å plassere vifter som blåser ut. Her finner vi også psu som også vil ha en vifte som vil blåse ut.. derfor plassert høyt i kabinettet.

 

Marzo

Lenke til kommentar
Det går også ann å bruke nylon strømper (damestrømer) og trekke over viftene.. Fungerer på samme måten!

 

Bruker filter på viftene som suger inn, siden disse naturlig nok henter luft inn i kabinettet. Disse befinner seg somregel også lavt plassert på kabinettet. Dette er fordi varm luft stiger. Og når luften inni kabinettet blir oppvarmet stiger den og der vil det være naturlig å plassere vifter som blåser ut. Her finner vi også psu som også vil ha en vifte som vil blåse ut.. derfor plassert høyt i kabinettet.

 

Marzo

5700007[/snapback]

 

fungerer altså damestrømper?har du testet`?

 

Det kunne jeg trengt, fyller seg med masse støv i mitt Thermaltake Shark kabinett :thumbdown:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

På mit shark kabinett er det plassert forand. Dette er vell det beste med tanke på støvtørking av vifta. Da kommer heller ikke støvet inn i "motoren" på vifta.

Lenke til kommentar
Jeg kan bekrefte at standar nylon strømper for damer (og andre tvilsomme figurer:P ) fungerer supert som filter.

Bare klipp av en passende bit,knyt i hver ende med viften inni.

Husk at den må være litt stram.

 

Wildthing

5708481[/snapback]

 

takker..;)

Lenke til kommentar
Er ikke så kjent med damestrømper men det er sikkert billigere og bedre en viftefiltre som man for kjøpt i dyre dommer.

5721021[/snapback]

 

stemmer det altså.

 

Jeg har akkurat digget til meg en strømpe av dama :tease: , så nå skal jeg ikke ha noen flere troll i trompeten..

 

ehem, presten synger ikke reint,det er vel det at kjeltringene sliter og det er trøbbel i tårnet.

 

Hint: det enkle er ofte det beste: altså damestrømpe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...