sindre2 Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Er ute etter et litt spesielt program denne gangen: Programmet må være slik at jeg får opp et bilde av et tastatur på skjermen. Når jeg for eksempel trykker på en knapp på det virkelige tastaturet som jeg har forran meg, vises det på en eller annen måte på tatstaturet jeg har på skjermen. Hvis noen vet av noe slikt, er det bare å gi et lite hint! Sindre
exin89 Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 (endret) Hvis ikke jeg tar veldig feil ligger dette allerede i windows XP. Tror det ligger under "rullestolen" i kontrollpanelet Edit: Du ser ikke hva du trykker, du ser bare tastaturet og du kan trykke på tastene der med musa, og hvis du trykker shift/alt gr ser du hva som skjer hvis du trykker på den og den knappen, hvis du skjønner hva jeg mener da ? Samme skjer med Caps Lock også. Dette ligger under: Start/Alle programmer/Tilbehør/Tilgjengelighet/On Sreen keyboard (er ikke sikker på hva det er på norsk jeg, har Engelsk windows. ) Endret 4. mars 2006 av mankiller
sindre2 Skrevet 4. mars 2006 Forfatter Skrevet 4. mars 2006 (endret) Jaha, kan du si litt mer presist hvor det er Endret 4. mars 2006 av sindre2
sindre2 Skrevet 4. mars 2006 Forfatter Skrevet 4. mars 2006 OK, men jeg trenger et program som man ser på skjermen hva man trykker på tastaturet.
exin89 Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Ja skjønner det, jeg er selv ute etter et program som lagrer alt som er skrevet med tastaturet i et notepad dokument, skal se om jeg finner et program som du ser etter når jeg først skal se etter det jeg selv skal ha.
p@ge Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 kanskje denne: http://www.dirfile.com/typespeed.htm dette er en simulator ! lykke til
exin89 Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Ja jeg vet ikke jeg, men jeg trenger for min del ikke noe virtuelt tastatur, men bare et program som lagrer alt som har blitt skrevet med tastaturet. Men kan jo hende det er det du er ute etter da.
Inc Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Ja jeg vet ikke jeg, men jeg trenger for min del ikke noe virtuelt tastatur, men bare et program som lagrer alt som har blitt skrevet med tastaturet. Men kan jo hende det er det du er ute etter da. 5698437[/snapback] Keylogger du ser etter.
exin89 Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 JA det er vel det jeg er ute etter, men hvor finner jeg det?
Inc Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Faen, skulle aldri ha lest denne tråden. Etter da så har jeg kukt med rullstol options og fått sånn idiotskrift i opera so jeg IKKE vil ha. Pokkershelsikke Finnes det en sånn "set to default" knapp jeg kan trykk på i xp?
Kubrick Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 (endret) JA det er vel det jeg er ute etter, men hvor finner jeg det? 5700078[/snapback] Her er i alle fall noen programmer som lagrer dine tastetrykk. EDIT: Endret en link til et mac-program Endret 5. mars 2006 av Kubrick
agvg Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 JA det er vel det jeg er ute etter, men hvor finner jeg det? 5700078[/snapback] Hva slags hensikt har du med det? Det finnes vel få bruksområder utover og spionere og stjele passord o.l? De fleste oppegåendeantivirus vil vel ta de vil jeg tro.
Kjekssjokolade Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 når jeg trykker på tastene på tastaturet mitt, å har word oppe samtidig, kommer det som regelt opp det jeg trykker, på skjermen... Microsoft word. Har merket det samme i andre programmer som nytt tekstdokument også....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå