Spragleknas Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Hei! Spiller aldri noe annet enn FM2006 for tiden, og begynner å bli lei det. Vurderte å installere Warlords Battlecry 3 igjen, men tenkte å høre om det finnes andre spill i samme "gate" som bør prøves ut. Dette, sammen med den legendariske Heroes of Might & Magic-serien, er de eneste spillene (utenom CM/FM) jeg har slått meg til ro med. Liker at du utvikler karakteren (hero'en) over tid. Kjenner til Diablo, men vil se på noe nytt. Kriterier: - Helten utvikles - "Monster" og annet unaturlig er artig ... ikke aztekere, romere etc. - Forhodsvis nytt - Ikke (kun) online (moa. ikke WoW). Ikke tid/anledning til dette, desverre Takker for tips
Mr.FOXHOUND Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Tja, kanskje The Elder Scrolls IV: Oblivion vil falle i smak når det kommer 24. mars?
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 newerwinter nights er et genialt spill
Spragleknas Skrevet 4. mars 2006 Forfatter Skrevet 4. mars 2006 Venter på Heroes of Might & Magic 5, får se an The Elder Scrolls Neverwinter Nights ser ok ut. Liker å styre mange tropper på en gang (som Warcraft etc). Er NWN et slikt spill? Btw: Noen andre som liker Warlords Battlecry-serien, eller bare meg?
Dʋgɢtung Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 (endret) Det høres ut som jeg og du har ganske lik spillsmak, så jeg skal legge frem mine tips. a.) Spill Football Manager frem til 20 mars, da TES: Oblivion kommer. (Jeg forhåndsbestilte det fra CDON.no i dag faktisk.) b.) Skrap sammen noen hundrelapper til TES: Morrowind med begge expansionpackene. c.) Kos deg voldsomt med World of Warcraft, selv om du kanskje ikke har tid til å spille mange timer om dagen. Det er fullt mulig å gjøre alt på egenhånd frem til level 60, og på 60 _må_ man ikke drive på med endgame-instances - det finnes faktisk battlegrounds. Nå kan det sikkert føyes til både alternativ d, e, f, g og helt ut til å, men det har jeg ingen intensjoner om å gjøre, siden alternativ a-c er de beste tipsene jeg kan gi deg. edit: Ja, jeg likte Warlords Battlecry II, men jeg har ikke spilt noen av de andre. edit: Du skal jo selvsagt spillet Football Manager 2006 frem til FM2007 kommer, ved siden av de andre spillene Endret 4. mars 2006 av Complexion
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 (endret) NWN er et spill hvor du begynner med en character, men du kan etterhvert få flere som du kan styre... det er et utrolig bra spill med bra story og bra characterbygging... et bra RPG spill. jeg har et spill som heter "SpellForce - The Order of Dawn" tror dette kan passe godt til dine interesser:) da begynner du med en char og kan av og til få hærer og styre og flere characters... du bør teste det og så har vi dungeon siege 2 også et veldig bra rpg med god story Oblivion skal jeg selfølgelig ha når det kommer ut det må spilles Heroes of might and magic V er det jeg gleder meg mest til gode minner helt fra HOMM 1 har allerede forhåndsbestilt det og er med i en åpen beta testing av det vis d u kunne tenke deg å prøve det på beta så bare si ifra så skal jeg finne en link til deg Endret 4. mars 2006 av KRAFortune
Bear^ Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Som sakt før, Neverwinter Nights er bare genialt. Beste story jeg har sett på lenge, kombinert med et gameplay som fungerer perfekt. Fable The lost chapters er også litt morsomt, dog litt kort også. Men noen timers underholdning i det og litt valgfrihet. Neverwinter Nights 2 skulle siger å skriver komme ut i år (mener jeg det var). Og så driver Bioware med å utvikle Dragon Age, men liten info er kommet om det (og når det kommer).
Crispin Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Jeg tror også du hadde likt spellforce, det minner litt om Warlords Battlecry. Du har en main hero, som stiger og utvikler seg(lvl,utstyr,osv) også har du tropper som du styrer rundt, akkurat likt som i battlecry. Jeg likte også VELDIG godt battlecry, håper det kommer en 4 en gang i tida. Har møtt veldig få som likte det spillet noe særlig, så artig og se andre som liker det godt. Et annet spill du nok hadde likt godt, viss de var for 5-6år siden, Birthright The Gorgons Alliance, et av mine absolutte favoritt spill selv om det er gammelt som fy.
Spragleknas Skrevet 4. mars 2006 Forfatter Skrevet 4. mars 2006 (endret) Spellforce ser lovende ut... hadde likt bedre om units etc. var mindre og det var mer "kart" basert (som WBC). Samme går vell for Neverwinter Nights og DS2 og. DS2 mener jeg å ha prøvd og virket gøy. The Elder Scrolls er så også ok ut, men virket lite for person "fokusert". Liker å vinne-land etc (utforske, kontrolere ressurser, bekjempe baser). Andre spill i sjangeren jeg sikter til (utenom WBC): - Starcraft/Warcraft - Command & Conquer - Age of Empires Takker for utfyllende svar Endret 4. mars 2006 av Okay
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 (endret) har et spill som heter "panzers phase two" veldig artig WW2 RTS spill. på singleplayer så kan du styre axis,allies med tilhørende helter dette spillet er spesielt gøy på multiplayer. Rome Total War bør vel også havne under ditt søk veldig artig spill. Endret 4. mars 2006 av KRAFortune
Spragleknas Skrevet 4. mars 2006 Forfatter Skrevet 4. mars 2006 Er litt "grønn" på spill; RTS = Realt Time Strategy? Faller alle "sanntids" strategispill under her? WW2=?
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 (endret) Er litt "grønn" på spill;RTS = Realt Time Strategy? Faller alle "sanntids" strategispill under her? WW2=? 5699616[/snapback] ja RTS=Real time strategy : all sanntids faller inn her så har vi TBS= Turn based strategy : som civilization og Heroes of might and magic serien WW2=World War 2 Endret 4. mars 2006 av KRAFortune
Crispin Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Total war serien er jo meget bra innen strategy da, men mangler en hovedperson som du utvikler underveis. Command & Conquer slapp nettopp en fet dvd med alle spillene så langt, et supert kjøp som inneholder mangen av de beste strategy spillene vil nok mange mene.
Spragleknas Skrevet 4. mars 2006 Forfatter Skrevet 4. mars 2006 (endret) Synes også SpellForceII ser svært lovende ut. Takker for all hjelp! EDIT: Rise of Nations: Rise of Legends og!! Endret 4. mars 2006 av Okay
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå