gamer73 Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Nå har det seg slik at jeg skal flytte til en leilighet og ADSL'en min tar ca 14 dager før den blir overført. I mellomtiden er det ikek aktuelt å leve uten wow. Så da blir det wow via isdn fra leiligheten. Byr dette på store problemer i wow? Noen som har isdn som kan komme med tilbakemeld på performance? ping osv...mulig å spille BG's? etc..
Walts Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 kamerat av meg spiller med 3G telefon, å det er vel 3 dobbelte av ISDN vis jeg ikke tar feil.. å det hakker til tider pågrunn av ping... men vet ikke hvordan det er med ISDN, høres fælt ut å spille med ^^
gamer73 Skrevet 3. mars 2006 Forfatter Skrevet 3. mars 2006 kamerat av meg spiller med 3G telefon, å det er vel 3 dobbelte av ISDN vis jeg ikke tar feil.. å det hakker til tider pågrunn av ping... men vet ikke hvordan det er med ISDN, høres fælt ut å spille med ^^ ja huff hehe...selv spilte jeg wow i bilen min på stord-fergen i helgen. Det gikk jo ann å spilel da hehe. Men hadde en ping på 4k i IF men bare 1.7k i menethil harbor:) Men nå ser det ut som at det er lyse der jeg skal bo..og siden alel boksene var instalert i leiligheten så mente dem at det ville gå kjapt å koble opp både tv og bredbånd...så får høre med dem på mandag...tror ikek jeg klarer å "kjøpe" meg flere dager hjemme hos eks-kona nå..
Walts Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 hehe du klarer deg nok uten wow bitte litt... eller så er det bare å si: "hei kameraten min, jeg blir her noen dager.. tok med meg pcen"
gamer73 Skrevet 3. mars 2006 Forfatter Skrevet 3. mars 2006 hehe du klarer deg nok uten wow bitte litt... eller så er det bare å si: "hei kameraten min, jeg blir her noen dager.. tok med meg pcen" hehe joa...
gamer73 Skrevet 3. mars 2006 Forfatter Skrevet 3. mars 2006 Hehe, "eks-kona" pga WoW eller?? hehe..nei..og ikke pga andre ulumskheter heller i grunnen. forskjellig syn på fremtid og hverdag og behov! Wow har egentlig bare vært med på at jeg har overlevd alt rotet. Wow har vært en fin plass å flykte til, for et par timer om dagen. men men shit happens!! (som dem sa i predator 2)
henrik_s Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Hehe, "eks-kona" pga WoW eller?? hehe..nei..og ikke pga andre ulumskheter heller i grunnen. forskjellig syn på fremtid og hverdag og behov! Wow har egentlig bare vært med på at jeg har overlevd alt rotet. Wow har vært en fin plass å flykte til, for et par timer om dagen. men men shit happens!! (som dem sa i predator 2) 5693951[/snapback] I dette tilfellet, shit happened? Men on-topic, jeg prøvde å bruke NetLimiter til å bare gi WoW.exe ISDN-hastighet, det er ikke pent :S
Licht Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Det går an å spille det selv på 56k-modem (hadde en i guilden som prøvde det, mellom raserianfallene på grunn av ISP-bestemt DC annenhver time, syntes hun det gikk greit), men å laste ned patcher blir en smertefull affære.
.Marcus Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Vi har en i guildet som kjører på 56k kobling. Hun kan ikke ha oppe TS/VT samtidig da, så hun blir til dels hemmet under raids, men det går bra med litt enkle macroer i CTRA. Tror det skal gå fint å spille i 2 uker på ISDN kobling. Muligens et lite sjokk i starten med høy ping, men desto bedre følelse å spille på full hastighet igjen!
JO1 Skrevet 5. mars 2006 Skrevet 5. mars 2006 Spiller selv med ISDN, bruker dobbel linje når det blir for mange folk . Men ISDN går helt greit og spille med for meg, har sånn ca 200 ping når jeg soloer, når jeg nylig tok DM hadde jeg ca 300 ping. Så jeg tror nok det skal gå bra for deg og spille med ISDN et liten stund
KAS Skrevet 5. mars 2006 Skrevet 5. mars 2006 Spiller selv på ISDN, har ping på alt mellom 100 og 300. I CS hadde det vært krise, men selv i de mest intensive instancene i wow er din reaksjonstid mye mye viktigere enn de 100 millisekundene du tjener på DSL At det HAKKER på grunn av dårlig linje har jeg til gode å se. Hvis det hakker er det pga dårlig PC, ikke dårlig linje Å spille pa 56k oppkobling var i praksis umulig for meg, siden dataoverføringa stoppet i 30 sek ca hvert 10. minutt. På ISDN ble det helt borte Spiller forresten på enkel linje
Veitafan Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Kompis av meg ble lvl 60 på ISDN, i dag har han ADSL.
gamer73 Skrevet 6. mars 2006 Forfatter Skrevet 6. mars 2006 takk for gode råd og tilbakemeld folkens! Setter stor pris på det Tenker jeg flytter til leiligheten i morgen så da blir det ISDN-tid hehe. Synd at jeg neppe kan prate med vennene mine på skype mens jeg spiller wow, men det skal nok gå greit i et par uker. Nå gjelder det bare for meg å finne det gamle ISDN kortet jeg hadde liggende.....
Dux ducis Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Herregud.. Dette er da intet problem. Jeg spiller selv på ISDN og klarer fint å være healer i instancer (og det krever jo litt timing). Broren min spiller hunter og har ikke noe problem han heller. Har sjelden over 300 ms, ligger normalt på 90-125 i instancer og de fleste andre steder. BG og byer er det litt verre med. Dere som har noe annet bor enten ENDA lengre unna enn meg eller så har dere verdens verste ISP. *glede seg til Telenor ser det passende å oppgradere sentralen jeg er tilkoblet til slik at jeg får ADSL* (Være online hele tiden og laste ned saker )
gamer73 Skrevet 6. mars 2006 Forfatter Skrevet 6. mars 2006 Det ser nå ut som om den leiligheten jeg skal flytte inn i får instalert Lyse bredbånd i løpet av dagen eller morgendagen. JIPPI..da slipper jeg ISDN. Men tusen takk for hjelpen deres folkens...denne linken er jo nyttig for dem som møter samme problem som jeg kunne møtt.
gamer73 Skrevet 6. mars 2006 Forfatter Skrevet 6. mars 2006 Wow bruker ca 7-8kb/sec i overføring. Dette var jo ikke mye...om det ikke er meg som roter her.... Men problemet kommer vel først frem som nevnt når man skal snakke f.eks over skype med 3-4 kamerater samtidig som man spiller. Og det er utrolig hvor mye lettere ting går når man slipper å skrive i chatten. Update! Nå ringte dem fra Lyse og sa at både tv og bredbånd var klart i leiligheten...I dag flytter jeg:)
wilai Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 har 1mbit/1mbit linje nå og klare heilt fint me 6-7 stk som spele wow
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå