Andrull Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Jeg har bedre grafikk på Cod2, enn på Xbox 360! Hvorfor? Fordi jeg så at anostopich filitrering bare var på 2x, eller så var det trilnear filitrering. På pc så har jeg atkivert 8x anostropich! Da blir bakken og vegger ikke "uklare" på noen meters avstand. Og jeg har ikke en 20 000kr pc. Har brukt ca 17 000. (med kjølesutstyr osv..), men den begynner å bli litt gammel, og du vil nok få en god del mer for 17 000-16000kr i dag.
Catch`Alpha Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 20 000? Med X1900XT, 1 GB ram, og en X2 3800 og det som hører til koster under 13K DA denne PCen vil dra oblivion med mere snacks enn en X360 vil klare
Skogslik Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Kan man ta og plukke opp fiendens våpen på dette spillet?
fargoth Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Kan man ta og plukke opp fiendens våpen på dette spillet? 5701342[/snapback] Det man kan se kan man ta, dvs at hvis du liker våpenet til personen du nettop drepte, kan du fint plukke dette opp og bruke det selv.
Catch`Alpha Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Stortsett allt du ser i oblivion vil du kunne plukke opp / ta på deg / bruke, ja allt du kan komme på egentlig.
brsseb Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Stortsett allt du ser i oblivion vil du kunne plukke opp / ta på deg / bruke, ja allt du kan komme på egentlig. 5701504[/snapback] Bare husk på at det kan være noen som eier det du plukker på... :!:
MiSP Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Stortsett allt du ser i oblivion vil du kunne plukke opp / ta på deg / bruke, ja allt du kan komme på egentlig. 5701504[/snapback] Bare husk på at det kan være noen som eier det du plukker på... :!: 5701585[/snapback] Don't worry; hvis det du peker på er ulovlig å plukke opp (altså stjele), vil siktet/hånden (eller hva det nå er) endre farge til rødt.
fargoth Skrevet 5. mars 2006 Skrevet 5. mars 2006 (endret) Don't worry; hvis det du peker på er ulovlig å plukke opp (altså stjele), vil siktet/hånden (eller hva det nå er) endre farge til rødt. Jeg synes ikke dette var så særlig bra jeg. Virker som nok en ting som kommer til å ta fra en gleden med å finne ut av ting selv, og stå til ansvar for ens egne handlinger. Skal man stjele noe i utgangspunktet vet man jo at det er galt, og man trenger ikke en indikasjon på at det man nå skal til å plukke med seg ikke er lovlig å stjele. Jeg foretrekker å tenke litt selv, og heller ta ansvar for handlingen min i ettertid, en å bli fortalt hva som er rett og galt. Somregel er det jo bare å se det i sammenheng, er det en personlig eiendel jeg er ute etter å stjele, ja da vet jeg jo på forhånd at eieren ikke kommer til å like at jeg tar den. Endret 6. mars 2006 av fargoth
HMaster Skrevet 5. mars 2006 Skrevet 5. mars 2006 Stortsett allt du ser i oblivion vil du kunne plukke opp / ta på deg / bruke, ja allt du kan komme på egentlig. 5701504[/snapback] Bare husk på at det kan være noen som eier det du plukker på... :!: 5701585[/snapback] Don't worry; hvis det du peker på er ulovlig å plukke opp (altså stjele), vil siktet/hånden (eller hva det nå er) endre farge til rødt. 5702023[/snapback] Edit: Kommer med et mer utfyllende svar i morgen. 5702213[/snapback] Vanskelig å si hva du mener, men det er jo flott at du faktisk ser at du stjeler noe. Er irriterende å for eksempel plukke blomster ut av en blomsterkrukke i Vivec for så i neste øyeblik bli klubbet ned av en Ordinator.
TST Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Et par useriøse innlegg er fjernet. Vennligst hold denne tråden på at saklig nivå. Dette er verken en barnehage, eller en IRC-kanal for småprat. Takk.
Gunfreak Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 hvor mange her har begynnt å drømme om Oblivion. det har jeg. har gjort det lenge, nesten vær natt drømer jeg at jeg spiller det. og når jeg våkner oppdager jeg den forferdlige sannhet.
MiSP Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 hvor mange her har begynnt å drømme om Oblivion. det har jeg. har gjort det lenge, nesten vær natt drømer jeg at jeg spiller det. og når jeg våkner oppdager jeg den forferdlige sannhet. 5715646[/snapback] Husker aldri hva jeg drømmer, jeg.
Andrull Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 (endret) hvor mange her har begynnt å drømme om Oblivion. det har jeg. har gjort det lenge, nesten vær natt drømer jeg at jeg spiller det. og når jeg våkner oppdager jeg den forferdlige sannhet. 5715646[/snapback] Haha Skal si du virkelig gleder deg. Eneste spilldrømmen jeg har hatt, var etter litt for mye BF2 og Doom3 Drømte at jeg og en venn (i samme squad) løp rundt i ganger på Mars, og skjøt monstere. Tilslutt ble vennen min drept og jeg måtte revive ham. Endret 7. mars 2006 av andrull
Mazeking Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Kult! Er det slik med armorern og? 5701489[/snapback] Du vil nødvendigvis ikke ha nok SKiLL til å bruke våpenen og rustningene skikkelig. Du må trene deg opp for å bli god til bruke ting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå