Gå til innhold

TES: Oblivion slippes 20. mars - det er offisielt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Blir billigere for meg å kjøpe ny Xbox enn nytt skjermkort og ekstra minne, så tror jeg satser på en Xbox i utgangen av Mars ;)

5689170[/snapback]

x360 eller vanlig?

Skrevet

overdose glede, hjertet klarer det ikkeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Skrevet

24... aaah, 4 dager etter USA... Spørs om jeg ikke må ty til litt båndbredde for å få det fortere :p Har bestilt Collectors Edition fra Gamezone, og de bruker vanligvis å være raske med levering. Håper de er det denne gangen og :)

Skrevet

etter en kort bypass, er jeg tilbake. gleder meg, men trode ikke at de ville greie en mars release, 20 dager på seg å trykke opp alle dvd'ne pakke dem sende dem ut i hele værden osv. mange spill bruker jo 1.5-2 måneder fra de er gold til spillet kommer..

Skrevet
etter en kort bypass, er jeg tilbake. gleder meg, men trode ikke at de ville greie en mars release, 20 dager på seg å trykke opp alle dvd'ne pakke dem sende dem ut i hele værden osv. mange spill bruker jo 1.5-2 måneder fra de er gold til spillet kommer..

5689404[/snapback]

Ikke nødvendigvis...GRAW ble GOLD i dag og spillet kommer 9. mars :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...