Gå til innhold

er det noen som har erfaring med amentio


Anbefalte innlegg

Bestilte en bærbar, ei mus og en sekk for bærbar. Bærbaren kom men musa og sekken ble bestilt fra fjernlager. Ventet vel og lenge, men kom ikke noe. Ringte og spurte hva som skjedde. Men de hadde ikke noe konkret svar. Noen dager senere bestilte jeg samme sekken og musa fra xd.no for så og ringte for å avbestille sekken og musa som jeg bestilte på Amentio. Det var greit, jeg oppgav kontonr. de kunne sende pengene tilbake på. Noen dager senere igjen får jeg e-post fra amentio med sporingsnummer. Da hadde jeg allerede fått sekk og mus fra xd.no. Da viser det seg at de har sendt pakken likevell. Jeg tok kontakt med Amentio igjen og spurte hva som hadde skjedd og de visste ikke. Han jeg snakka med skulle legge inn en notis i ordren med at penger skulle overføres tilbake til kontonr. når pakken hadde kommet tilbake. Pakken ble sendt tilbake og jeg så ikke noe til noen penger og ringte igjen. Han jeg snakka med nå sa at han skulle få ordnet opp i det raskest mulig. 2 Dager senere var pengene på bok... Karakter 1, NO DISCUSSION!

 

Karakter: 1

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg:

 

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's.

Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. :)

 

(Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.)

Lenke til kommentar

Har bestilt en del derfra gjennom jobben, og har aldri hatt noen problemer. De gangene jeg har ringt dem, har jeg fått god hjelp.

 

Det eneste må være at de gangene jeg har bestilt flere varer, har jeg ofte fått de fra flere leverandører, slik at fraktkostnaden har blitt litt høyere enn forespeilet. Men dette skjer vel ikke om en betaler forskudd (jeg har alltid fått faktura i etterkant).

 

Bare et lite spørsmål her. Er det noen som har opplevd at det mangler tracking-nummer på ordreoversikten etter at pakken angivelig er sendt?

9310802[/snapback]

En eller to ordrer hos meg mangler tracking-nummer, og er blitt stående som "under behandling", selv om varen for lengst er levert. Regner med at det samme har skjedd deg.

Lenke til kommentar
Bare et lite spørsmål her. Er det noen som har opplevd at det mangler tracking-nummer på ordreoversikten etter at pakken angivelig er sendt?

9310802[/snapback]

 

Ja, dette skjedde når jeg bestilte laptop fra dem. Det virker som at de registrerer pakken som sendt når de gir beskjed til tredjepart om å sende ut varen. Fra amentio registrerte pakken som sendt og til tredjepart fikk ut fingern tok det 5-6 dager.

Lenke til kommentar
Fra amentio registrerte pakken som sendt og til tredjepart fikk ut fingern tok det 5-6 dager.

9310988[/snapback]

 

Hmm, det samsvarer jo med det som ble sagt tidligere i denne tråden. Men fikk du tracking-nummer etter disse 5-6 dagene, eller kom det aldri?

9311111[/snapback]

 

Det kom aldri. Jeg sendte mail med et par spørsmål, blant annet dette.. men fikk aldri svar fra supporten deres.

 

Sporingen tok etter å ha mottatt pakkelappen.

Lenke til kommentar

Hei.

 

Jeg har bestillt der en del ganger, og det har alltid gått greit.

 

De har ikke eget lager, så ordrene blir ekspedert av underleverandører.

Ikke alle der er like raske å sende ut varene, så det har hendt ved bestilling av flere ting at jeg har fått 3 pakker levert over 4 dagers periode.

 

Hadde en defekt vare en gang, fikk den sendt i retur etter et par mail til de.

Tok en del tid å få svar på mail samt få ny vare i retur, men det ordnet seg.

 

Så jeg har ingen betenkeligheter med å handle der igjen.

 

Nettulf

Lenke til kommentar

Onsdag 08.08: Eg bestiller DVD-RW, CPU, HK og Vista frå Amentio.

Måndag 13.08: Pakke som inneheldt DVD-RW kjem på døra.

Søndag 19.08: Resten av varene er per idag enno ikkje sendt frå tredjepartsleverandør (Norek, om eg har forstått dei riktig), snart to veker etter at bestilling vart sendt ut.

 

Dette er uhaldbart treg behandlingstid for varer som dei etter sigande har på lager. Dei har endåtil sett ned prisen på HK sidan eg kjøpte det. Det er ille når dei er så trege med å sende ut varer at ting synk i verdi frå ordra er bestilt til dei får sendt den ut.. Bør eg krevje å få vara til dagens pris sidan dei enno ikkje har sendt den ut?

Lenke til kommentar

Handlet en del hos de, og har kun gode erfaringer:)

 

Har aldri vært noe tull, med noe..

 

Kan eneste hende at de sender fra mange forskjellige steder da..

Har opplevd og få 3pakker på 3ting jeg bestilte:)

Men alt kom da samtidig så..

Endret av Itw
Lenke til kommentar
Handlet en del hos de, og har kun gode erfaringer:)

 

Har aldri vært noe tull, med noe..

 

Kan eneste hende at de sender fra mange forskjellige steder da..

Har opplevd og få 3pakker på 3ting jeg bestilte:)

Men alt kom da samtidig så..

9311499[/snapback]

 

For å ikke bare henge meg fast i det negative så har jeg også bestilt fra dem uten å få problemer. Det var for ca 1 år siden da jeg bestilte et headset, her kom varen i løpet av en ukes tid, men da kontaktet jeg dem aldri på mail/telefon.

 

Som sagt tidligere i posten så er ikke webshoppen deres så dum om man er ute etter rimelige produkter, men når dette går på bekostning av at de ikke svarer på e-post og telefon så er det uaktuelt for MEG å handle der igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...