Gå til innhold

er det noen som har erfaring med amentio


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hehe, bestilte derfra.. hele ordren min var merket som på lager... tok 2uker før jeg fikk alle delene.. og en halvdårlig unskyldning fra amentio om at de desverre hadde noe kluss i lagersystemet sitt.. jaja.. handler ikke der mer jeg iallefall

Lenke til kommentar
Ja! De leverer raskt, har god service, lager status er korrekt.

5689179[/snapback]

 

Har også gode erfaringer med Amentio.no. Har handlet hos de 2 ganger de siste 14 dagene. Og kommer til å handle der en god del mere. Prisene er til tider veldig gode.

 

Forsendelsen skjer forresten per bedriftspakke dør til dør.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234
Har egentlig tro på den butikken, de begynner å bli billige på mange varer, faktisk.

 

Husk bare å slå på "vis priser m/mva", dette er som standard avslått under første besøk.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Det virker som de ikke har eget lager?

 

Har en felles bestilling på 6 varer inne nå.

Ved bestilling stod det at kun 1 vare ikke var på lager.

Allerede dagen etterpå kom første del, levert på døren :cool:

 

De 2 neste dagene kom 2 varer til på døren. Alle 3 er levert fra forskjellige firmaer. Så det kan se ut som Amentio kun er en videreformidler?

 

 

 

Eneste kjedelige er at inne på ordrestatusen min nå 4 virkedager (Og 7 dager)etter bestilling kun er 2 pakkesporinger (fra de 2 første pakkene som ble levert). Mens ordrestatusen ble satt til "levert" allerede når første pakkesporing kom opp.

Så nå vet jeg egentlig ikke hvor mange av de 6 delene som faktisk er på vei med Posten. Og om noen eventuelt blir hengende igjen :thumbdown:

Eneste jeg kan se er at nå er alle 6 varene "på lager". Så da bør de være rett rundt jørnet :thumbup:

Lenke til kommentar
Det virker som de ikke har eget lager?

Tror de har noen varer på eget lager. Når jeg bestilte fra de for ca 1mnd siden, fikk jeg en pakke på døra, og en pakke i posten sendt fra Oslo to dager etter. (Posten som er treig).

Ingen feil på produktene, og ganske rask levering. (Tok ettpar dager med ekspedering).

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Hei

 

Jeg bestilte en LG Z1. Varene ble registrert som sendt den 09.08, men på sporingen fra posten viser det seg at den ble sendt den 15.08. Jeg fikk pakken den 16.08.

 

Når det gjelder service så kan jeg ikke si annet enn at jeg aldri har opplevd noe værre. Jeg sendte serviceavdelingen et spørsmål noen dager før jeg fikk maskinen, men nå etter en uke så har jeg enda ikke fått noe svar fra dem. Purringen som ble sendt har heller ikke ført frem.

 

Jeg var usikker på om jeg skulle returnere maskinen ettersom jeg ikke var helt fornøyd med ytelsen, men det som kunne blitt et kjøp har nå blitt endret til at jeg blir å benytte meg av angrerettsloven. Jeg kan ikke ta sjansen på at Amentio er like dårlige om jeg får behov for service..

 

Jeg sendte melding om at jeg ville returnere maskinen den 16.08, men har fortsatt ikke fått noen retur på denne mailen heller. Når jeg forsøker å ringe så må jeg stå på vent i 5 minutter for deretter å bli fortalt av en automatisk melding at det ikke finnes tilgjengelige folk på telefonen og at jeg må ringe igjen senere.

 

Provoserende.

 

Konklusjon: 1/6. Bruk bare denne webshoppen om du vil ha varen du bestiller.. ønsker du service og denslags så bør du velge alt annet fremfor denne sjokkerende dårlige webshoppen.

Endret av voodz
Lenke til kommentar

Min erfaring med Amentio er utvilsomt positiv. De leverer raskt, og man får ofte varene levert på døren dagen etter. Returer og angrefrist kan jeg ikke uttale meg om, da jeg aldri har hatt behov for dette. Når jeg handler, så velger jeg å bruke litt tid på å sette meg litt inn i det jeg skal kjøpe. I tillegg er jeg i stand til å montere hardware uten å ødelegge det. Er jeg fornøyd med Amentio? Ja, de leverer varene og er ærlige. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...