Gå til innhold

Open Transport Tycoon Deluxe


Anbefalte innlegg

Noen som kan hjelpe meg med å få lastet ned spillet?, jeg hadde det men nå er det borte og får ikke til å laste det ned igjen, jeg har sett litt på de linkene som er lagt ut i førsteposten men når jeg pakker dem ut med WinRar virker det ikke, jeg mangler filen DPLAY.dll.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som kan hjelpe meg med å få lastet ned spillet?, jeg hadde det men nå er det borte og får ikke til å laste det ned igjen, jeg har sett litt på de linkene som er lagt ut i førsteposten men når jeg pakker dem ut med WinRar virker det ikke, jeg mangler filen DPLAY.dll.
dplay.dll er en del av DirectX.

For meg høres det ut som du prøver å kjøre originale TTD, OpenTTD bruker SDL.

Lenke til kommentar
Kult, dette skal prøves. Men jeg trenger vel den originale versjonen av transport tycoon deluxe. Jeg har bare en pirat.

 

Er det mulig å kjøpe dette spillet lengre? Hvor i såfall?

 

reis til Bodø, ta taxien til glasshuset ( Kjøpe senter) gå opp på GameStop, så ser du til venstre, i en av de hyllene skal det være.

Lenke til kommentar
Kanskje jeg skal omformulere meg litt. Det er kanskje galt å kalle det "helt lovlig", Men at produsenten ikke bryr seg lengre.

 

Jeg syns egentlig det burde være en lov som "omformer" slike spill til freeware når produsenten slutter med support på spillene.

I Norge varer vel beskyttelsen av åndsverk i 60 år eller noe slikt, jeg vet ikke hvordan dette er i andre land.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...