Gå til innhold

Kan noen måle seg med k750i?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke modeller kan måle seg med SE k750i?

Det jeg setter stor pris på ved denne modellen er bra kamera, god skjerm, bra batterikapasitet, god til sms og med mulighet for lange meldinger (mye bilder, lyd mm)

Muligheter for å stille vekkeklokke for uke om gangen, pen å se på, liten og nett...

Er det andre modeller - skyve, klapp el. vanlig - som kan måle seg med 750i`n når denne koster rundt 3000.- u. abb?

For de som kjenner k750i...har dere merket at lyder som spilles inn er dunkle, ganske lave når de høres på igjen? (for.eks når man spiller inn egen lyd og legger til i sms)

Synes også lyden på mp3 er litt skuffende "matt"...(bruker kun mp3 sanger som ringetoner, ikke som spilling)

Synes modellen er skikkelig snerten og jeg klarer ikke å finne andre som kan måle seg i denne prisklassen selv ved mye leting.

Men siden jeg har mottatt tre stk. telefoner som alle hadde høytalerfeil så sitter jeg med valget å kjøpe annen telefon eller motta min k750i nr. fire. Lyster jo veldig på å endelig ha en telefon nå da, som jeg kan bruke lengre enn et par dager.

Takker for svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For mitt bruk så er k750i-en den mest komplette telefonen som jeg har hatt. Kjøpte det hodesettet som følger med W800i så nå har jeg alltid med mp3 spilleren på tur. Batteriet er godt og kameraet er ok til utebilder og noen "festebilder" inne. Ikke beste kvalitet på innebilder men men.

Jeg har tittet på Nokia telefoner og det jeg har sett imponerer meg ikke. Er ikke noe fan av Nokia, men har prøvd å være nøytral når jeg ser tester av disse. Symbian telefoner er som regel trege og sluker batteri.

Har egentlig ikke sett en tlf som passer meg bedre enn K750i.

Hvis du ser bort i fra 3G og EDGE så vil jeg si at K750i er det beste du får nå. Men om dette holder seg veldig lenge får vi se. SE kommer ut med flere spennende modeller snart.

At du har hatt 3 stk telefoner med høyttaler feil er underlig. Du må ha hatt maks uflaks. Kommer de fra samme butikk eller?

Min telefon er på 5 måneden nå og har ikke hatt en feil med den. Ikke joysticken engang. Kanskje fordi jeg ikke legger den i støvete lommer og behandler den fint.

W800i liker jeg ikke pga designet. Mye finere med svart/sølv enn orange og kremhvit. W810i er flott synes jeg. Orange og svart er pent.

Men om noen telefoner kan måle seg med K750i(W800i) nå i samme prisklasse og funksjoner vil jeg si nei.

Skrevet
Du har jo Nokia 6280, ikke like bra kamera, men den er lekker, funker bra, greie bilder, bra lyd, (kanskje kjøpe til musikk packet...)

5694361[/snapback]

Har hørt litt forskjellig fra folk om kvaliteten på denne? Har du prøvd den selv? Er den bra bygd, noe som er veldig viktig for en "slide" telefon? Hvordan er det og se video på denne? Hakker det?

Skrevet

Joda, jeg hadde selv denne tlf, men valgte å sende den tilbake, på grun av endel feil i mjukvaran, og att "32 ikke hadde så veldig god dekning her jeg bor, selve mekanismen var overraskene, men den ble litt løs.. ikke veldig merkbart, men du kunne legge merke til det...

video på den går ann, men jeg erfarte iaf at bilde han etter lyden på min..

Skrevet
For mitt bruk så er k750i-en den mest komplette telefonen som jeg har hatt. Kjøpte det hodesettet som følger med W800i så nå har jeg alltid med mp3 spilleren på tur. Batteriet er godt og kameraet er ok til utebilder og noen "festebilder" inne. Ikke beste kvalitet på innebilder men men.

Jeg har tittet på Nokia telefoner og det jeg har sett imponerer meg ikke. Er ikke noe fan av Nokia, men har prøvd å være nøytral når jeg ser tester av disse.  Symbian telefoner er som regel trege og sluker batteri.

Har egentlig ikke sett en tlf som passer meg bedre enn K750i.

Hvis du ser bort i fra 3G og EDGE så vil jeg si at K750i er det beste du får nå. Men om dette holder seg veldig lenge får vi se. SE kommer ut med flere spennende modeller snart.

At du har hatt 3 stk telefoner med høyttaler feil er underlig. Du må ha hatt maks uflaks. Kommer de fra samme butikk eller?

Min telefon er på 5 måneden nå og har ikke hatt en feil med den. Ikke joysticken engang. Kanskje fordi jeg ikke legger den i støvete lommer og behandler den fint. 

W800i liker jeg ikke pga designet. Mye finere med svart/sølv enn orange og kremhvit. W810i er flott synes jeg. Orange og svart er pent.

Men om noen telefoner kan måle seg med K750i(W800i) nå i samme prisklasse og funksjoner vil jeg si nei.

5694279[/snapback]

Ja, de kommer alle fra samme butikk. Butikken er kjempegrei, sender meg returkonvolutt og nye telefoner med en gang...men det hjelper jo lite når jeg hele tiden må returnere.

Synes telefonen er skjønn, meget bahagelig å bruke og pen å se på. Så det er kun det at jeg går litt lei to dagers bruk og retur :)

(Tar også godt vare på telefonen, har original SE veske som telefonen alltid ligger i. Synd å "vrake" den og da...350.-kr)

Liker ikke w800 noe særlig...synes ikke utseende passer meg like bra som 750. Dessuten sier jo testen at den er noe mer vrien på taster og styrespak...og det er viktige ting for meg. Mp3 delen er nesten uvesentlig sett bort fra mp3 ringetonemulighetene.

Du har nok rett i at k750i er i en liten klasse for seg, jeg brukte over tre uker på å bestemme meg. Leste tester, vurderte priser mm. så egentlig så "vet" jeg jo at det ikke finnes så mange andre som appelerer i like stor grad.

Men...noen kunne jo sitte på en og annen godbit jeg ikke visste om da :)

Har vudert Nokia 6280, syned den ser snerten ut...men liker ikke helt det som står skrevet om slark og batterikapasitet.

Synes også det er greit å kjøpe en modell som andre har prøvd en stund, og jeg trenger strengt tatt en telefon nå...den gamle er et mareritt uten sidestykke *ler*

Får nok trekke pusten dypt og vurdere min 750 nr 4.

Har spurt dem om de kan teste før sending, evnt oppgradere ea. som kan hjelpe.

Jeg må være året mest uheldige med kjøpet...hører jo ingen som klager på det samme. Men er helt sikker på saken da simkortet er prøvd i flere andre telefoner samt at andre simkort er prøvd i 750i`n...

:)

Skrevet

Synes 750i er den mobilen som er "best". Har hatt flere nokia og SE, men 750i er den jeg har vært mest fornøyd med. Masse gadget for pengene :)

Har nå fått tilbud om en billig I-mate jasjar som jeg går for, men 750i vil bli et savn :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...