Arne_F Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Den siste gangen jeg cheatet var da jeg spilte GTA III, en stund etter det kom ut.
Venerable Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Selv om jeg aldri gjør det gjennom hele spillet, så bruker ofte juksekoder og hvis det er nyttig så bruker jeg walkthroughs. Spesielt hvis jeg har spillt i et par timer og har god flyt i framgangen, og plutselig møter et problem. Jobber kanskje med det i 15 min før jeg gir opp. Syns ikke det ødelegger spillopplevelsen, heller motsatt faktisk,
vstr Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 cheater i gta serien. og etter at eg rundet most wanted og NFSU2 også litt i CS på LAn for å kødde litt. =)
minialeks Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 (endret) Cheater kun når jeg har rundet spillet eller sitter fast.. Offtopic: Rune har 1447 innlegg.. :!: Endret 2. mars 2006 av minialeks
vstr Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Cheater kun når jeg har rundet spillet eller sitter fast.. Offtopic: Rune har 1447 innlegg.. :!: 5689181[/snapback] fint å høre, eg har 2572.
Viking__ Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Cheater kun når eg har runna spelet. Ein spesielt artig cheat, er denne hjul-cheaten i Vice City. Dersom du taster den inn nokre gonger, så kjører du bil like bra på taket, som normalt. På PS1 så runna eg Red Alert 1 ved hjelp av seierskoden. Når du tasta den inn, så var oppdraget fullført, og du kom vidare i spelet. Dette gjentok eg heilt til eg var i mål.
Gjest medlem-77217 Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 cheater ikke online! det er jo bare kjedelig men kanskje offline... hvis jeg sitter fast..
Håvard Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Sims er et spill jeg cheater i.. Og litt i GTA, når jeg bare surrer rundt i byen, uten våpen..
koronag Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Rome: Total War. Jeg har rundet det på "ærlig" vis, og vil bare ha en del spenn i begynnelsen! Bring on the Praetorians!
Svein_Jarle Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 IDDQD og IDKFA var vel de siste cheatene jeg knottet inn. 5688343[/snapback] Ah. That takes me way back Selv jukser jeg ikke i spill, men jeg blir veldig fort lei når jeg ikke klarer noe, så jeg spiller egentlig ganske lite
Super_Nobody Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Æ bruke cheats bare når æ har runna et spill, å prøve d på nytt. Aldri på Online.
@_@ Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 eg bruke nesten aldri cheat og har nesten aldri brukt da..viss eg sitte fast so finne eg ein walkthrough på nettet te nett da punktet i spelet eg sitte fast.. har i tillegg sagt te vetlebror min at viss han bruke cheat på noken spel på maskino mi so slette eg dei på dagen.
Brighto Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 (endret) GTA-serien er fantastisk kjekk å jukse med! Flygande bilar og mykje våpen er allltid kjekt! Men juksinga kjem etter at eit spel er runda, du føler deg så tilfreds då Endret 4. mars 2006 av Brighto
amiga600 Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 IDDQD og IDKFA var vel de siste cheatene jeg knottet inn. 5688343[/snapback] doom? de kodene sitter i hodet fortsatt gitt....
Smooth Ceiling Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Selv om jeg aldri gjør det gjennom hele spillet, så bruker ofte juksekoder og hvis det er nyttig så bruker jeg walkthroughs. Spesielt hvis jeg har spillt i et par timer og har god flyt i framgangen, og plutselig møter et problem. Jobber kanskje med det i 15 min før jeg gir opp. Syns ikke det ødelegger spillopplevelsen, heller motsatt faktisk, 5689112[/snapback] Ja, seriøst. For å si det på en annen måte: Hva er bedre; Å legge fra seg en spill en har betalt en del for, fordi en ikke klarer å komme videre, eller å bruke en form for juks for å overkomme et hinder og kunne nyte spillet videre? Jeg er ihvertfall ikke i tvil om hva som er best i så måte
siDDis Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Sist gong eg juksa så var det på Goldeneye med invicibility. Det fortjente eg etter å ha jobba meg fram for få den cheaten
Håvard Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Sist gong eg juksa så var det på Goldeneye med invicibility. Det fortjente eg etter å ha jobba meg fram for få den cheaten 5698121[/snapback] hehe Ingen ting slår jo den cheaten for å få store hoder da.. den er fet..
Deadringer Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Jeg jukser ofte i offline spill. Ser ikke noe grunn til ikke å gjør det, om dette kan gi en bedre spilleopplevelse.
H4ngm4N Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Aldri cheata online. For lenge siden brukte jeg to koder i AoE II som gjorde at jeg oppdaget hele mappet og så hva motstanderen drev med, men sluttet med det etter ikke alt for lenge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå