Gå til innhold

Uber-pc konkurranse hos pc world! Verdi, 50000kr.


asad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Seriøst? Kan de ringe til meg på mobilen, f.eks i skoletiden, bare for å selge ting?  :dontgetit: Går det ikke ann å få seg vekk fra det?

5685830[/snapback]

 

Må vel gå an å be dem om å ikke gjøre det?

 

Kjedelig å bytte 1/100000 sjanse til å vinne en pc mot en 100% sikker telefontrakkasering. Men jeg overdriver sikkert. det er kanskje snakk om en eller to telefonsamtaler i året eller noe.

 

Klarer ikke å holde meg unna konkurransen da..den pc`en er for bra :)

Skal kjøpe meg ny pc snart, tl rundt 26k. Hvis jeg vinner, bruker jeg 5k på vannkjøling eller noe. Da snakker vi 11k 3dmarks, ikke at det har noe å si^^

Lenke til kommentar
off topic: prikker under et nick ( av de som leser tråden ) betyr at den personen skriver et inlegg?

5685926[/snapback]

Jeg tror det ja.

5686000[/snapback]

 

Hold musen stille på navnet med prikker under og kursiv skrift, så står det: Replying.

 

:)

Lenke til kommentar
off topic: prikker under et nick ( av de som leser tråden ) betyr at den personen skriver et inlegg?

5685926[/snapback]

Jeg tror det ja.

5686000[/snapback]

 

Hold musen stille på navnet med prikker under og kursiv skrift, så står det: Replying.

 

:)

5686012[/snapback]

 

ok. godt å vite!

Men nå spora jeg litt av her.

 

 

Jeg håper at rekkefølgen vi kom fram til her er den korrekte, og ønsker alle lykke til! God knows we`ll need it :!:

Lenke til kommentar
Jeg ser på sjansene som bedre enn å vinne i lotto, tenker da på førstepremie i lotto :D

 

Gud vet hvor mange gamlinger som spiller lotto som ikke prøver å vinne en pc :D

5686144[/snapback]

 

hadde vært diggere med en "intern" konkurranse, på hw eller noe. Vg blir lest av hele norge, og 50% av de som er med i trekningen gjør det sikkert for å selge pc`en. Men men, det er som det er :)

Lenke til kommentar

Jeg håper for all del at det er noen som skal BRUKE den som vinner, og ikke en pengehungrig idiot som bare er med for å være med..

 

En ting er jo om man faktisk bruker den til spill og andre ting den er laget for, men det er en vanskelig pc å selge om man skal ha mye penger for den. Jeg hadde ikke kjøpt den bruk for mer enn 20k..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...