Megern Skrevet 8. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2008 Er Slayer Trash eller Death? Eller en blanding? Slayer har inspirert noen death metal band, men slayer er Thrash ja Lenke til kommentar
Katten med støvlene Skrevet 8. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2008 Er Slayer Trash eller Death? Eller en blanding? Slayer har en god del Dømetall i Thrash'en sin på de tre første platene. Utenom det, vil jeg si Slayer er så rein som Thrash kan bli. Med noen få untak. Lenke til kommentar
valbis Skrevet 9. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2008 Er Slayer Trash eller Death? Eller en blanding? Slayer har en god del Dømetall i Thrash'en sin på de tre første platene. Utenom det, vil jeg si Slayer er så rein som Thrash kan bli. Med noen få untak. enig. litt pønk på midten av nittitallet, Divine Intervention tenker jeg på da. men jeg vil jo heller påstå at spesielt Hell Awaits er røten og inspirasjonskilden til death metal sånn som den fremsto seinere, når band som Death og Posessed kom og definerte sjangeren. Lenke til kommentar
Katten med støvlene Skrevet 9. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2008 enig. litt pønk på midten av nittitallet, Divine Intervention tenker jeg på da. men jeg vil jo heller påstå at spesielt Hell Awaits er røten og inspirasjonskilden til death metal sånn som den fremsto seinere, når band som Death og Posessed kom og definerte sjangeren. Næh, synes ikke 'Divine Intervention' har noe særlig Pønk i seg. Ganske så streit Thrash med enkelte progressive elementer. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 26. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2008 Old-skool Sepultura er så grisefett! Troops of Doom! Høres ut som Igor Cavalera trommer i en kald kjeller. Hvor gammel var Max Cavalera egentlig her? 17? Lenke til kommentar
huf Skrevet 26. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2008 17 år, ja. Morbid Visions kom ut i '86. Igor var berre 16, forresten. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 6. februar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. februar 2008 På veg. Smakebit på mySpace. Lenke til kommentar
MoonJazz Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Noen som kan gi meg noen band navn på noen trahs band som kan minne om Slayer og Metallica? Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 19. februar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Noen som kan gi meg noen band navn på noen trahs band som kan minne om Slayer og Metallica? Prøv Testament og Kreator. Lenke til kommentar
MoonJazz Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Takk. Har vært borti Testament men det var bare en sang. Lenke til kommentar
Megern Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Takk. Har vært borti Testament men det var bare en sang. Du burde sjekke ut The Legacy fra Testament. Hørte på den senest i dag. Lenke til kommentar
MoonJazz Skrevet 20. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2008 Fikk sansen for Souls of Black, ikke helt vill etter The Legacy Akkuratt. Noen som kan anbefale en Testament CD? Lenke til kommentar
valbis Skrevet 20. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2008 Fikk sansen for Souls of Black, ikke helt vill etter The Legacy Akkuratt.Noen som kan anbefale en Testament CD? The Gathering. massiv skive! Lenke til kommentar
MoonJazz Skrevet 20. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2008 Vurderer platen Soul og Black, noen som kan anbefale den? Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 20. februar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. februar 2008 (endret) Vurderer platen Soul og Black, noen som kan anbefale den? Souls of Black er namnet. Ta heller skiva som kom året før; Practice What You Preach. Vil tru den fell i smak dersom du likar Metallica. Du kan også sjekke ut alle skivene før PWYP. Det er dei beste. Endret 20. februar 2008 av Neslepaks Lenke til kommentar
MoonJazz Skrevet 20. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2008 Må sjekke ut. Lenke til kommentar
Katten med støvlene Skrevet 21. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2008 'Low' er skiva. Nydelig progresiv Thrash. 'The New Order' er også knall. Men Testament har uansett ingen dårlige album. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 21. februar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. februar 2008 'Low' er skiva. Nydelig progresiv Thrash. 'The New Order' er også knall. Men Testament har uansett ingen dårlige album. 90-talsskivene er ganske kjipe - bortsett frå The Gathering og Souls Of Black Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 21. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2008 Testament - The Formation of Damnation kommer den 29 april, kan bli bra... The album is very traditional-sounding,” guitarist Eric Peterson recently told Decibel magazine. “The ideology of what we’re doing is like ‘The Legacy’ [1987]. But the musicianship’s a lot better, so it’s like ‘The Gathering’ [1999] ... med Alex Skolnick åf kårs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå