Gå til innhold

Den store thrash-tråden!


Neslepaks

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er Slayer Trash eller Death? Eller en blanding?

 

Slayer har en god del Dømetall i Thrash'en sin på de tre første platene. Utenom det, vil jeg si Slayer er så rein som Thrash kan bli. Med noen få untak.

 

enig. litt pønk på midten av nittitallet, Divine Intervention tenker jeg på da. men jeg vil jo heller påstå at spesielt Hell Awaits er røten og inspirasjonskilden til death metal sånn som den fremsto seinere, når band som Death og Posessed kom og definerte sjangeren.

Lenke til kommentar
enig. litt pønk på midten av nittitallet, Divine Intervention tenker jeg på da. men jeg vil jo heller påstå at spesielt Hell Awaits er røten og inspirasjonskilden til death metal sånn som den fremsto seinere, når band som Death og Posessed kom og definerte sjangeren.

 

Næh, synes ikke 'Divine Intervention' har noe særlig Pønk i seg. Ganske så streit Thrash med enkelte progressive elementer.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
Vurderer platen Soul og Black, noen som kan anbefale den?

 

Souls of Black er namnet. Ta heller skiva som kom året før; Practice What You Preach. Vil tru den fell i smak dersom du likar Metallica. Du kan også sjekke ut alle skivene før PWYP. Det er dei beste.

Endret av Neslepaks
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...