BigJackW Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Hei Noen som vet av noen Hack spill for pc? Ikke sånn spill som man hacker på nette men som man installerer på pc'en. Noen som vet av noe?
Cultofluna Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 (endret) Street Hackers er vel ett av de bedre Om du kan vente litt så skal jeg finne 2 til Edit: Uplink og BS Hacker var det vel Om jeg ikke husker feil så er alle spill der du blir sittendes å skrive en del Endret 1. mars 2006 av Cultofluna
BigJackW Skrevet 1. mars 2006 Forfatter Skrevet 1. mars 2006 Har nettopp prøvd Street Hackers men jeg syntes det var så vanskelig.
Cultofluna Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Er ikke så vanskelig egentlig.. Trenger bare litt tid til å sette deg inn i det. Ta tutorialen i begynnelsen så lærer du fort skal du se
BigJackW Skrevet 1. mars 2006 Forfatter Skrevet 1. mars 2006 Hmm...skal se på det. Men noen andre spill?
Cultofluna Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Om du ser på første posten min så har jeg oppdatert den Uplink var det første spillet av den typen jeg prøvde.. satt vel i flere uker før jeg gikk lei BS Hackers var gøy i noen få timer
-sparks- Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 enter the matrix hadde en minigame hvor du skulle hacke ved å skrive inn kommandoer i ledetekst stil... jeg lærte å navigere i windows ledetekst av det spillet
KristianF Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Uplink og Street Hacker er nok de beste. Mange, mange timer morro der.
BigJackW Skrevet 2. mars 2006 Forfatter Skrevet 2. mars 2006 Uplink var sinnyskt gøy da Skal satse på det nå i noen timer
Firesky Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Uplink er konge! fikk lyst til å spille det jeg oxo nå
Portalol Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 (endret) Uplink er konge, men demoen min gikk nettopp ut EDIT: det er ikke mye skriving i uplink da :-p Endret 2. mars 2006 av AmmO
Herr Brun Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Skal proeve street hacker og bs hacker. Uplink er et av de beste spillene jeg har spilt. Har vart i mange mange mange uker, har spilt "igjennom" (har ikke klart alle ekstraoppdragene da) det 3 ganger... Elsker det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå