Gå til innhold

BMB - Burning Mortality Box


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det vart utrolig fint med de kabelstrømpene..ser at du har gjort det før ja.. :thumbup:

5934647[/snapback]

Jupp, sleeves er digg :D Skulle bare ønske at lighter'n ikke hadde streika, for da hadde vel alt vært ferdig sleeva ;)

 

Jeg har ikke sleevet noe serlig før, bare en to-tre vifter.

Endret av Klikka_bZerk
Lenke til kommentar
Det vart utrolig fint med de kabelstrømpene..ser at du har gjort det før ja.. :thumbup:

5934647[/snapback]

Jupp, sleeves er digg :D Skulle bare ønske at lighter'n ikke hadde streika, for da hadde vel alt vært ferdig sleeva ;)

 

Jeg har ikke sleevet noe serlig før, bare en to-tre vifter.

5934800[/snapback]

Selv om du ikke har sleevet mye før, blir jo resultatet drit digg! :dribble:

 

Kommer det noen stor update snart eller? :innocent::)

Lenke til kommentar
Selv om du ikke har sleevet mye før, blir jo resultatet drit digg! :dribble:

 

Kommer det noen stor update snart eller? :innocent::)

5934879[/snapback]

Takker :D

 

Tja, jeg har jo fått pusset ned så si hele kabinettet. Kanskje jeg skal hive meg i lakkeringen snart :hmm: Men jeg skal titte litt mer på HDD-tegningene, så kan det hende det blir noe plexi kutting. Så skal jeg jo sleeve resten av viftene da. Så neste update er ikke så lange til. Kan hende det blir en stor en om ikke så alt for lenge ;)

Endret av Klikka_bZerk
Lenke til kommentar

Nå har jeg fundert ganske lenge på hvordan jeg skal gjøre det med det sidevinduet mitt. Og problemet er at jeg ikke klarer å skaffe mer UV rød plexi i norge. Og det blir for dyrt å bestile fra utlandet

 

pict0023largecustom3nn.jpg

Slik ble jo det, så jeg tror jeg kan lage en "ramme" som er litt støre en vinduet skulle være (den skal sveises eller limes på med byggsilikon eller sikaflex) så laget jeg nye hull i selve ramma og fester plexien på utsiden av den. Hva tror dere?

 

(Skal lage en rask tegning av dette i sketchUp hvordan jeg skal ha det ;) )

Lenke til kommentar
Nice sleeving.. ;) Skal få kjøpt det du trenger på Biltema (og kanskje PSdata) om du vil. Send meg PM! :)

Tror detta blir et spennende kabinett. Stå på!

6002416[/snapback]

Takker :D Okey, skal gjøre det.

 

Jeg håper også det :D

 

BTW, hva syns du om løsningen på det med vinduet da? (Noen poster opp, den første du ser med bilde)

Lenke til kommentar
Nå har jeg fundert ganske lenge på hvordan jeg skal gjøre det med det sidevinduet mitt. Og problemet er at jeg ikke klarer å skaffe mer UV rød plexi i norge. Og det blir for dyrt å bestile fra utlandet

 

pict0023largecustom3nn.jpg

Slik ble jo det, så jeg tror jeg kan lage en "ramme" som er litt støre en vinduet skulle være (den skal sveises eller limes på med byggsilikon eller sikaflex) så laget jeg nye hull i selve ramma og fester plexien på utsiden av den. Hva tror dere?

 

(Skal lage en rask tegning av dette i sketchUp hvordan jeg skal ha det ;) )

5978794[/snapback]

sidedr13xs.jpg

Slik mener jeg, selve rammen sitt "vindu" er mindre en det som er i sleve døra

Endret av Klikka_bZerk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...