Gå til innhold

BMB - Burning Mortality Box


Anbefalte innlegg

Må bare beklage, ble ikke noe update denne helgen :(

 

For vi har hatt tette avløp :no: Og jeg har holdt på å staket og puttet slange 20-30 meter, og da kom det dritt klumper og dass papir ut :ermm: Pluss at det stanket helvette! Og dette har vært en helvettes helg.

 

Men jeg har fått tegnet hvordan HDD-"kabinette" skal bli, skal slenge opp noen tegninger etter jeg har spillt litt Guild Wars.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nam! :roll:

 

Flaks for deg at jeg spiste opp kjeksen min i stad.. :)

Høres utrolig kjedelig ut, fattern måtte gjrøe samme på seilbåten i forifjor pga tett avløp :p Og han måtte bruke mine dykkerbriller fordi båten lå i vannet..

Dritt :p

 

Looking forward to tegninger!..

 

Øvind

Lenke til kommentar
Nam! :roll:

 

Flaks for deg at jeg spiste opp kjeksen min i stad.. :)

Høres utrolig kjedelig ut, fattern måtte gjrøe samme på seilbåten i forifjor pga tett avløp :p Og han måtte bruke mine dykkerbriller fordi båten lå i vannet..

Dritt :p

 

Looking forward to tegninger!..

 

Øvind

5779799[/snapback]

Nam nam ja, stinker dritt i hele huset nå. Takk gud for at ejg har fått stålplata over kloaken nå. (stakkars folk som tømmer septiktanken^^)

 

Men nå holder jeg på å laster opp bildene av harddisk-"kabinettet" ;) Så det får vel bli helgens "update" da, poster det bare som enn update.

 

Edit: Leif was here^^

Edit2: Da var "updaten" ute :yes:

Endret av Klikka_bZerk
Lenke til kommentar

Nå gjenstår det bare å lage brønner av 8m tykk plexi.....

5759351[/snapback]

 

8mm tykk plexi? WTF?! :p

5771317[/snapback]

 

Må jo bli litt stabilt da, men hovedgrunner er rett og slett at jeg skal kutte 45° graders vinkel på kantene. Borre hull og lage gjenger, så skruer jeg det sammen med noen m4 bolter. Tipper det blir Sylynderformete maskinskruer med umbrako i midten, samme som er i fronten.

 

Skal få tegnet hvordan det "harddisk kabinettet" skal bli. Må bare få målt litt osv.

5771379[/snapback]

 

Jeg sa 8M ikke 8MM :mad: sku liksom være morsomt! :nei:

Lenke til kommentar

Fikk foresten limt den plata som ligger under hullene i sidedøren på nytt, eller det var vel mer bare en bit av den da som ikke ble limt helt fast forige gang.

 

Skulle også kå kuttet plexien i sidedøren i rett størelse, men jeg fatn ikke maskeringstapen før jeg var ferdig nede i snakkerverkstedet :( så i morgen komme det vel UV bilder av plexien, kuttingen av plexien og limingen. Brukte noe fugmasse av et eller annet slag. Holder sikkert ^^

 

Edit: Noboen min skal bestile PSU, HK og HDD på komplett.no så da bestiler jeg med 3 eller fire stykk UV røde 120mm vifter, Kommer jeg sikkert helt ann på hvor mye penger jeg har på fredagen da, må tros alt spare litt penger til klasseturen til sverige da :D

Endret av Klikka_bZerk
Lenke til kommentar

BUHU! :cry: kutta plexien til sidedøren feil :cry:

 

Kan gi et eksempel på hvordan det ble feil, sidevinduet er 20x20, plexien var 22x24 og skulle bli 22x22 men den ble 24x18 :mad:

 

Jaja, fikk en hundrings for platen som ble kutta feil. steffen skal bruke den til sitt prosjekt :D

 

Så skal han bestile ramen sin fra netshop så da kjøper jeg plexie derfra, så deler vi porto :D

 

Skal ned å ta noen UV bilder, laster de opp etterpå ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...