Gå til innhold

BMB - Burning Mortality Box


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hehe, et greit eksempel av låning av tråder :p Hvis noen har sett en topic i OT-baren ;) Sier ikke no mot det, men måtte bare si no :p

 

Men jeg syntes vinduet ditt var litt kult, men er mange osm har hatt sånt vindu før, men det ser litt vanskelig ut å skjære ut,, ellers bra! : )

 

Kutgw, Klikka!

 

Øyvind

Lenke til kommentar
hehe, et greit eksempel av låning av tråder :p Hvis noen har sett en topic i OT-baren ;) Sier ikke no mot det, men måtte bare si no :p

 

Men jeg syntes vinduet ditt var litt kult, men er mange osm har hatt sånt vindu før, men det ser litt vanskelig ut å skjære ut,, ellers bra! : )

 

Kutgw, Klikka!

 

Øyvind

5807208[/snapback]

 

Mitt vindu?, er det det du mener?Hvis det er det hvorfor ikke komentere i min post? :p

 

Men dette ble nok ot :)

Lenke til kommentar
Yeah!! Førstemann til å kommentere updaten!! :w00t:

 

Jævlig bra det der, gleder meg allerede til neste update! Nå skal jeg inn i dusjen og prime og lakke siste biten til prosjektet mitt.

 

Cya

 

Med vennlig hilsen

 

Han Derre

5878327[/snapback]

Takker :D

 

Hva syns du om nettingen foresten?

 

Lykke til ;)

Lenke til kommentar

Hvis den er ment som støvfilter er den vel for grov, er den ikke? Da vil jeg i tilfelle anbefale at du rapper en av strømpebuksene til mora di, klipper en passende bit, strekker den rundt fronten av nettingen og limer den i hjørnene på "baksiden" med limpistol.

 

Dersom du bare har tenkt å ha den som en forsikring mot fingre i vifta duger den glimrende!

 

Han Derre

Endret av Han Derre
Lenke til kommentar
Hvis den er ment som støvfilter er den vel for grov, er den ikke? Da vil jeg i tilfelle anbefale at du rapper en av strømpebuksene til mora di, klipper en passende bit, strekker den rundt fronten av nettingen og limer den i hjørnene på "baksiden" med limpistol.

 

Dersom du bare har tenkt å ha den som en forsikring mot fingre i vifta duger den glimrende!

 

Limpistol? Kan vel feste det med å bare bruke skruene? :hmm: Kan i allefall det med nettingen jeg bruker da.

 

Han Derre

5878427[/snapback]

Hmmm... Det er jo også en mulighet :D Men jeg tror ikke jeg kommer til å gøre det, fungere bra nok for meg dette ;)

 

Nice! Digger rød UV :love:

 

Nettingen var kjekk, bedre enn at det er åpent der vertfall : )

 

KUTGW!

5878794[/snapback]

Tnx :D Likte selv fargen ;)

 

Jupp, noe som jeg fant i kjelleren. Hvis jeg ikke tar feil så er det vel myggnetting :hmm:

Lenke til kommentar

Jeg hadde revurdert hadde jeg vært deg. Det er utrolig hvor mye skade støv kan gjøre i form av tregere maskin på grunn av høyere temperatur. Dette fører igjen til større slitasje og kortere levetid på hardware'n.

 

Om du ikke velger strømpebukse eller et eller annet finmasket nylon-stoff hadde jeg i hvertfall dratt på Hellkjip og kjøpt sånn kjøkkenviftefilter og hatt det på baksiden av nettingen.

 

Med vennlig hilsen

 

Han Derre

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...