Mito Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 trenger litt hjelp med dette spillet , sitter fast. fant walkthroug , men den var så ''utydelig''. noen som har erfaringer med dette spillet ?
Mr.FOXHOUND Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 Har spilt i gjennom det et par ganger, men det er heller lite jeg kan gjøre for å hjelpe deg når du ikke beskriver et spesifikt problem
Mito Skrevet 1. mars 2006 Forfatter Skrevet 1. mars 2006 Har spilt i gjennom det et par ganger, men det er heller lite jeg kan gjøre for å hjelpe deg når du ikke beskriver et spesifikt problem 5678858[/snapback] har ett prob med når du er komt i båten , du skrur på motorene. proppellene går rundt så kamera filmer under vaten liksom , så fokuserer kamera på propellene uansett ka eg gjer , så vetkje om d er noe med spille mitt eg ? eller noe eg gjer feil ? er org cd'er. ikke brent. håper du skjønner forklaringa mi ?
Mr.FOXHOUND Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Hmm.. Er nok dessverre litt for lenge siden jeg har spilt det.. Men jeg rota frem noen Walkthroughs til deg - håper de hjelper http://www.gamefaqs.com/computer/doswin/game/50544.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå