Gå til innhold

Artikler: Sony Ericsson med Cybershot


Anbefalte innlegg

Bra men dyr.

Jeg vil heller rette blikket mot 3/4Q kommer bedre godbiter da.

5682643[/snapback]

 

Du mener at denne blir dyr, hva er "dyrt"?

Og hva har du å gå ut ifra?

Prisen vil ligge på det som K750 kostet den gang, etter hva jeg kan forstå, er vel ingen upris det?

 

Og hva slags mobiler tenker du på i andre halvdel av 2006?

:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så den vil koste omtrent 3500 kr? Det er jo noe litt annet enn 5000 kr som det står i artikkelen.

5693511[/snapback]

Hadde den hatt ny UI og den prisen hadde jeg kjøpt den på dagen! :ohmy:

5694483[/snapback]

Med Nokia UI og den prisen hadde jeg nok og kjøpt den på dagen :)

Lenke til kommentar
Hva er UI? Dataoverføring?

5695049[/snapback]

Brukersnitt/operativsystem. Du kan si SEs UIQ er som Nokias Serie60 + touchskjerm og at SEs nye UI blir som Nokias Serie40 v3.

 

Felles for de to typene er at den enkle sorten og den avanserte sorten blir mer like hos begge selskaper så brukere skal bytte lettere mellom dyre Symbiantelefoner og de med enklere operativsystem. Dette er også så man kan få tidligere S40-fans over til S60.

Endret av Sigmund_Freud
Lenke til kommentar
Noen som vet om 3G og EDGE versjonene vil koste det samme?

5694453[/snapback]

 

De vil koste det samme, men det er antatt at det er kun 3G versjonen som kommer til Norge.

K790 er beregnet på land uten UMTS nett, sør amerika etc.

Derfor har denne EDGE.

 

Tipper de vil koste mellom 3500 og 4000.- med en gang de kommer på markedet i Juni.

Lenke til kommentar
Noen som vet om 3G og EDGE versjonene vil koste det samme?

5694453[/snapback]

 

De vil koste det samme, men det er antatt at det er kun 3G versjonen som kommer til Norge.

K790 er beregnet på land uten UMTS nett, sør amerika etc.

Derfor har denne EDGE.

 

Tipper de vil koste mellom 3500 og 4000.- med en gang de kommer på markedet i Juni.

5697931[/snapback]

 

Sikker på at den blir så billig? K750i startet jo på rundt 3500,- da den kom ut, den var jo antatt å koste rundt 4000,- sikker på at ikke tlfen havner godt over 4000,- når den kommer?

Lenke til kommentar

Kommer denne versjon uten 3G til norge? jeg veit iaf att den uten 3G kommer hit til sverige, så jeg er lit usikker på om jeg ville valgt med eller uten 3G, jeg ville sikkert ikke brukt 3G så utrolig mye uansett liksom, men vi får se hur stor pris forskjellen blir..

Lenke til kommentar

Det skal være minimum 64mb internminne. Men dette varierer vistnok litt, og om du sletter litt og er heldig kan du komme helt opp i over 80mb.

 

Det virker ikke som det kommer til å følge med mionnekort i det hele tatt. Men det er innganeg for MemoryStick M2, et lite utbredt minnekort som ennå ikke er kommet i størrelse på 512. Men den skal visstnok komme i både 512 og 1gB før mobilen kommer på markedet.

 

 

3G og EDGE versjon:

 

Det er ikke sikkert om EDGE versjonen kommer til Norge, men om den gjør det, så leste jeg et sted at den antakeligvis vil koste omtrent det samme som den andre.

 

 

Sjekk ut denne sida:

http://www.mobile-review.com/review/sonyer...ilma-5-en.shtml

Det er en oppsummering av en lang test. Begynn på Part 1 om du vil lese hele.

 

Denne telefonen blir Konge! :)

Lenke til kommentar
Det skal være minimum 64mb internminne. Men dette varierer vistnok litt, og om du sletter litt og er heldig kan du komme helt opp i over 80mb.

 

Det virker ikke som det kommer til å følge med mionnekort i det hele tatt. Men det er innganeg for MemoryStick M2, et lite utbredt minnekort som ennå ikke er kommet i størrelse på 512. Men den skal visstnok komme i både 512 og 1gB før mobilen kommer på markedet.

 

 

3G og EDGE versjon:

 

Det er ikke sikkert om EDGE versjonen kommer til Norge, men om den gjør det, så leste jeg et sted at den antakeligvis vil koste omtrent det samme som den andre.

 

 

Sjekk ut denne sida:

http://www.mobile-review.com/review/sonyer...ilma-5-en.shtml

Det er en oppsummering av en lang test. Begynn på Part 1 om du vil lese hele.

 

Denne telefonen blir Konge! :)

5724814[/snapback]

 

Ja, dette er denne første "Cybershot" mobilen, og flere kommer.

 

Minnekort kommer imidlertid til å følge med, men kun 64mb...

;)

Lenke til kommentar
Minnekort kommer imidlertid til å følge med, men kun 64mb...

;)

5724860[/snapback]

 

Ja, jeg så at det stod det nå, når jeg sjekka Wikipedia. [http://en.wikipedia.org/wiki/Sony_Ericsson_K800]

Men det er flere andre sider jeg har sett på der de enten ikke har nevnt det, eller sagt at det ikke følger med noe ekstra. Men det er kanskje den beta versjonen de har testa. Det har jo vanligvis fulgt med mindre kort i de som har hatt muligheten, så det er naturlig at det gjør det i denne.

 

Konge blir den uansett. ;)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...