Gå til innhold

Bytte ledning på Razer Diamondback


Anbefalte innlegg

Nå har det seg slik at jeg fester ledningen til musa mi mellom 2 bord når jeg spiller, så ikke ledningen detter ned på golvet. (Alle veit hvor plagsomt det er når du må drive å trekke i leningen under spilling) Etterhvert har isolasjonen blitt ganske slitt, så er det noen som veit om jeg kan få tak i en ny ledning et sted? Eller kanskje noen har ei defekt mus men har en ledning som er i orden? Liker musa mi, serru.. Fikser gjerne på den for å beholde den litt lenger... :)

Endret av appelsinbrus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da ser jeg ingen grunn til at du trenger å skifte ledning, hvis den fremdeles funker :)

Å bytte kabel på mus og tastatur er ikke bare hokus pokus.

Hvis du evt. får tak i en Razer Diamondback ledning, med kontakten på, så blir det enklere selvsagt. Men fortsatt så må det litt fin lodding til inne i musa.

Og det er ikke sikkert det funker heller :p

De er jo heller ikke særlig billige disse musene, så det er liksom ikke bare bare og kjøpe seg en ny heller.

Men om noen har en defekt Razor Diamondback liggende, så kunne du jo ha spurt om du fikk musen/ledningen.

Men, som skrevet tidligere, så har jeg bare ville brukt den slik den er idag.

Hadde jo dog vært kjekt og hatt en ledning liggende hvis den skal slutte å fungere igjen. Evt ny mus. Har du loddeutstyr osv da? Og ikke minst en litt stødig hand?:p

Lenke til kommentar
Da ser jeg ingen grunn til at du trenger å skifte ledning, hvis den fremdeles funker :)

Å bytte kabel på mus og tastatur er ikke bare hokus pokus.

Hvis du evt. får tak i en Razer Diamondback ledning, med kontakten på, så blir det enklere selvsagt. Men fortsatt så må det litt fin lodding til inne i musa.

Og det er ikke sikkert det funker heller :p

De er jo heller ikke særlig billige disse musene, så det er liksom ikke bare bare og kjøpe seg en ny heller.

Men om noen har en defekt Razor Diamondback liggende, så kunne du jo ha spurt om du fikk musen/ledningen.

Men, som skrevet tidligere, så har jeg bare ville brukt den slik den er idag.

Hadde jo dog vært kjekt og hatt en ledning liggende hvis den skal slutte å fungere igjen. Evt ny mus. Har du loddeutstyr osv da? Og ikke minst en litt stødig hand?:p

5681083[/snapback]

Har bytta ledning på mus før, så trur ikke det hadde vært så stort problem, egentlig.. Har jo også elektro bak meg, så lodding har jeg gjort et par ganger før ja :D

 

Men men.. Gidder ikke stresse med å få tak i ny ledning så lenge musa funker. Men hadde vært greit å ha en ledning liggende til den dagen musa faktisk slutter å funke..

 

 

Det er jo bare å kutte av ledningen og lodde på noen nye da.. ;) Har samma mus selv forresten!

5681368[/snapback]

 

Kongemus, ikke sant? :dribble::dribble:

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke hvorfor det skal være vanskelig å bytte ledning på en razer diamondback. Jeg sitter å ser inn i musa mi her og det virker egentlig ganske greit.

 

Ledningen er ikke loddet på eller noe. Det er en plugg som går ned på noen pinner. Minner mye om samme system som når man kobler til usb frontpanel på HK.

 

Er det ikke bare å skru av toppen, bytte ledning og skru på toppen igjen?

 

mvh.

Valentino

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...