Gå til innhold

Jeg den eneste som sliter med druids?


Anbefalte innlegg

liksom hva er pointen men noen som ikke kan bli slowet på noen slags helst måte, ikke sheep'et.

Hver gang jeg sloss mot druid's taper jeg ca 70% av kampene.

Selv er jeg 60 mage på Burning Blade

Eneste jeg kan så å si gjøre er å bruke fire blast og instant pyroblast. selv dette hjelper ikke pga av instant heal. talent har jeg 31 arcane og resten fire. Eier alle andre raser men ikke druids:S

Andre som reagerer på dette?? :nei::thumbdown:

Endret av solheimen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Druids er nok den verste klassen å slå som mage, samt lock.

 

Feiltimer du counterspell, er du så godt som doomed (om du ikke sloss mot dr00ds i full level 50 greenies osv :p) Du må nesten være ekstremt heldig med crits og pumpe ut masse damage etter du har CS'a han på -50% helse, og satse på at han er ikke er så god.

Annet tips er å få han til å shapeshifte ut av nova/slow så mye som mulig, det koster masse mana. I feral equip går man da fort tom, om man ikke har natural shapeshifter, som de fleste ikke har lengre etter endringen av treet.

 

Taper man mot mage som druid, gjør man noe veldig, veldig galt.

Lenke til kommentar
Druids er nok den verste klassen å slå som mage, samt lock.

5676209[/snapback]

Jaha? Og hvorfor er druids vanskelig for locks?

Eneste spellen vi har som ikke virker på druids er vel succu's seduce?

 

Har så og si aldri problemer med druids selv, så jeg skjønner ikke helt hva du mener med det du sier :shrug:

Lenke til kommentar
Kanskje, men hva med natures swiftness? Instant 3.5k heal

5676311[/snapback]

 

En trinketmage kan gjøre instant 5k damage. Har du så mye hp i caster? :)

5676348[/snapback]

 

Hvis du er specca riktig så skal du klare natures swiftness og Moonkin, sånn ca balanced 60% resto 40%. Hvis du da har hele cenarion settet, så har du kanskje 4000 hp. Hvis du da bruker moonkin, og har nature swiftness funker det for en druid å ikke dø på en spell.

Lenke til kommentar
Kanskje, men hva med natures swiftness? Instant 3.5k heal

5676311[/snapback]

 

En trinketmage kan gjøre instant 5k damage. Har du så mye hp i caster? :)

5676348[/snapback]

 

Og da er det i hvert fall skikkelig kjipt å få på seg en counterspell etterpå... Har selv 4k HP unbuffed i casterform, men er død uansett hvis jeg får en 10sec counterspell på meg rett etterpå.

 

edit:

 

Fin oppskrift for mages:

 

Instant pyroblast -> counterspell -> frostnova -> fireball/frostbolt -> arcane explosion

 

Og der skal man ha en ganske så død druid. Dette krever selvfølgelig at man har litt gear og trinkets.

Endret av SBS
Lenke til kommentar

Alt en mage trenger er en god tima counterspell og burst dmg. Ikke brenn blink på feral charge når druiden er under 50%, blink fra stunnen, CS, og pump ut dmg.

 

Eneste måten druiden nå kan heale seg selv er frenzied regeneration som trengs 10 rage for 200hp. Vær også klar til løpe litt for som regel bruker druiden travel form for å komme seg vekk til CS er over. Lykke til ;)

Lenke til kommentar
Alle klassene har vel en nemesis.

Mage tar jo warrior lett, warrior -> rogue osv.

 

Men skal være enig i at druids kan være skikkelig irriterende. Hvis de virkelig går inn for å komme seg unna f eks, så klarer de det uten no stress.

5676642[/snapback]

 

Jeg har ca 50/50 statistikk mot gode rogues, de som stun locker og stikker av når de dodger og jeg enrager. De som faktisk har skjønt at de har full mulighet til å gimpe en warrior med å gå "range", gjør det veldig veldig vanskelig for warrioren.

 

Mages derimot er nokså enkle, for meg. (warrior)

Lenke til kommentar

Til trådstarter: For at det skal være en viss balanse, så skal hver klasse ha sin "værste motstander", f. eks på roguen min er huntere helt "grusomt". Spillet ville ikke vært helt "balansert" hvis du ikke hadde en klasse som du har vanskeligheter med.

 

Ser bort ifra gear forskjeller her.

Lenke til kommentar
Til trådstarter: For at det skal være en viss balanse, så skal hver klasse ha sin "værste motstander", f. eks på roguen min er huntere helt "grusomt". Spillet ville ikke vært helt "balansert" hvis du ikke hadde en klasse som du har vanskeligheter med.

 

Ser bort ifra gear forskjeller her.

5676895[/snapback]

 

Bortsett fra vi locks da, som ikke frykter noen. :cool:

Endret av Pinglebolle
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...