Gå til innhold

Noen bilder av kjøretøyene mine


kimoajaj

Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Etter å ha sett på noen bil bilder her inne, så fant jeg ut at jeg også kunne legge ut i samme sjanger.

 

De to første er av min gode gamle moped, det neste er av motorsykkelen min, deretter kommer det et bilde av barndoms mopeden, så to bilder av bilen min og til slutt et bilde av den gamle cross sykkelen min sammen med sykkelen til en kompis.

 

Blir kanskje litt feil og poste denne typen bilder men jeg prøvde å velge ut de som også kanskje var litt artistiske, med unntak av bil bildet.

 

Vellvell:)

post-92848-1141060503_thumb.jpg

post-92848-1141060565_thumb.jpg

post-92848-1141060750_thumb.jpg

post-92848-1141061119_thumb.jpg

post-92848-1141061450_thumb.jpg

post-92848-1141061540_thumb.jpg

post-92848-1141061774_thumb.jpg

Endret av kimoajaj
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg pleier ikke å være den første som legger merke til at horisonten er skjev, men på et par av bildene her var den veldig skjev! På det ene bildet er forresten horisonten ekstrem skjev, så jeg lurer på om dette er gjort med hensikt? :hmm: Personlig ville jeg nok ha rettet på dette. Med en sånn helling tar det nok ikke lang tid før vannet i bakgrunnen har rent bort... :cool:

 

Morsomt med skiltene. Hehe... :D

Lenke til kommentar

Bilde1: Synes egentlig at dette bildet var det beste. :) Kunne naturligvis blitt bedre hvis du hadde fått med skyggen av hele sykkelen der.

 

Bilde2: Bildet blir ødelagt av sollyset(tror jeg)

 

Bilde3: Der bak i fjellene, der var det skjevt ja. Hadde det vært helt rett tror jeg dette kunne blitt bra ja ;)

 

Bilde4: Her ser jeg igjen at sollyset kommer feil inn. :(

 

Bilde5 og Bilde7: Helt greie bilder, ikke noe store minus med disse.

 

Bilde6: Bilder som man tar mot glinsende solbrilleglass eller som her på dette bildet, bilsiden er nesten alltid stilige. Bildet her var ganske stilig egentlig :)

Men en ting som hadde vært suverent, hadde vært om du hadde fått til å ta et bilde der hele motivet går igjennom bilsiden, og samtidig unngår at bildet blir skjevt.

 

 

Det var mitt inspill ;) Bilskiltet var jo litt morsomt da :thumbup:

Lenke til kommentar

Burn: Fargene var kanskje litt "flate" (eller hva det nå heter), så litt friskere ut slik som du ordna det. Men så var det dette med data juks ;).

 

Sentimental: Du har så rett så rett, i at horisontlinjene er skjeve. Grunnen til dette er at jeg overhode ikke tenkte over dette da bildene ble tatt... moped/motorsykkel bildene er ca 5 år gammelt tror jeg. Er tillat med skjeve horisont linjer når man er fjortis!. (20 nå da). På det motorsykkel bilde så er liksom kameraet justert etter sykkelen, ikke horisonten.

 

Krister03: Tøff du er som har hatt PX! .Jeg likte også det øverste bildet best!.

 

lre: Takk for kritikk!. Jeg er vell i grunn helt enig med deg så jeg vet ikke helt hvorvidt det har noe for seg å kommentere det du har sagt. Jeg kunne ikke ta med mere av bilsiden pga. at huset vårt skygget for utsikten, hvis du skjønner. En annen sak er at linjene brytes jo ved dørene og slikt.. men det betyr kanskje ikke så mye.

 

Når jeg får meg SLR , må jeg da gå til anskaffelse av UV filter for å kunne ta bilde direkte mot sola ?. Har hørt at det kan være skummelt å ta bilder av sola med speilrefleks ?.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...