Gå til innhold

fungerer G5 med Qpad?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det første du må gjøre er å laste ned den nyeste firmware'n til musa, ellers så virker den ikke med mange matter.

 

Men det som er litt spesielt med G5 og G7 er at de har spesialt bein/plater under musa som gjør at den glir utrolig bra på treverk (altså rett på pulten), men dette har også gjort at den glir ganske dårlig på matter laget av rent tøy, i noen tester sier de at den glir bedre rett på pulten en hva den gjør på tøy matter fra f.eks QPad.

Derfor anbefaler jeg matter laget av SteelPad som er laget av metal, metal og tøy eller tøy og plast. Det fungere som en drøm! Glass matter funker også, men jeg er ingen fan av glass.

Endret av RamGuy
Lenke til kommentar
Det første du må gjøre er å laste ned den nyeste firmware'n til musa, ellers så virker den ikke med mange matter.

 

Men det som er litt spesielt med G5 og G7 er at de har spesialt bein/plater under musa som gjør at den glir utrolig bra på treverk (altså rett på pulten), men dette har også gjort at den glir ganske dårlig på matter laget av rent tøy, i noen tester sier de at den glir bedre rett på pulten en hva den gjør på tøy matter fra f.eks QPad.

Derfor anbefaler jeg matter laget av SteelPad som er laget av metal, metal og tøy eller tøy og plast. Det fungere som en drøm! Glass matter funker også, men jeg er ingen fan av glass.

5675146[/snapback]

 

Icemat (glass) funker IKKE med G5!

Lenke til kommentar
Det første du må gjøre er å laste ned den nyeste firmware'n til musa, ellers så virker den ikke med mange matter.

 

Men det som er litt spesielt med G5 og G7 er at de har spesialt bein/plater under musa som gjør at den glir utrolig bra på treverk (altså rett på pulten), men dette har også gjort at den glir ganske dårlig på matter laget av rent tøy, i noen tester sier de at den glir bedre rett på pulten en hva den gjør på tøy matter fra f.eks QPad.

Derfor anbefaler jeg matter laget av SteelPad som er laget av metal, metal og tøy eller tøy og plast. Det fungere som en drøm! Glass matter funker også, men jeg er ingen fan av glass.

5675146[/snapback]

 

Icemat (glass) funker IKKE med G5!

5675164[/snapback]

trodde det også funket etter firmware oppgradering, eller kansje jeg tar feil

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...