Gå til innhold

The Recent Pic Post.

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Olsen: Hårbørste er en fin ting :p

Joa, men dette var i halvfylla, og håret mitt er slitt og floker seg lett. Burde igrunn stusset meg for å ta livet av endel Splittede Hårtupper .

Skrevet (endret)

Snow: er det di bikkje du har som avatar?

Bikkja til brodern, et halvt år gammel. :green:

Pia.jpg

olsen: Det kalles Flisete Tupper ;)

Endret av Purify
Skrevet (endret)

Ja det er vofsem min på avataren. Fin hund din bror har. Er det engelsk bulldog eller er det Olde tyme bulldogge?

Endret av SnowDOG_
Skrevet

Engelsk bulldog. Gleder meg til hun blir fullvoksen, hun er litt pinglete enda :green: Så snorker hun som en gris i havsnød, men det skulle da bare mangle :D

Vi har en Golden Retriever her i huset, ikke akkurat like barsk som Pia (bulldogen).

TheMaster: Shut you're mouth.

Skrevet
Olsen gjenspeiler den perfekte stereotypen av en litt halvveis loslitt klassekampen-journalist fra tidlig 90-tall. :)

Han burde passe bra for deg da ;)

Hihi..neida *kosepå*

Skrevet

Wohoo! For første gang siden 1999 har jeg morrasveis! Det er så stas! Åsså kan jeg dra fingrene gjennom håret! Woooh! Herregud for en følelse! *jolly*

Anyway - jeg tok noen lameass bilder mens jeg venter på at det skal skje noe på jobb.. såh, here goes.. :p

tonepone.jpg

toneponeigjen.jpg

Hæhæ.. jeg ser pussig ut as.. dette er uvandte saker! :p

Skrevet
...kyssing i fylla ja...kan legge opp noen bilder hvor jeg kysser kameratene (rompiskompis?) mine på forrige fest, men tror jeg lar det være :p

:green: sleng de opp FFS!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...