Gå til innhold

Hunter Damage - Hvordan gjøre max skade?


Anbefalte innlegg

For noen dager siden var jeg på et langt raid som omfattet MC, Onyxia og BWL. Jeg bruker vanligvis å komme reimlig langt oppe på damage meteret i MC/BWL, og nesten alltid på topp på Onyxia. Jeg har ca 50/50 av GS/DS, og bruken Rhok'en som våpen.

 

Av en eller annen grunn, greide en hunter med Ancient Bone Bow, jepp, det er den skit dårlige buen som dropper i Scholo, å utDPSe meg, og alle de andre hunterene med Rhok.

 

Jeg hørte også noen som snakket om noen damage normalisation, og at trege våpen gjør mndre skade enn raske. Dette får meg til å lure på følgende:

 

Hvilket våpen gjøre mest skade? Er det Rhok'Delar, eller er det noen som gir betydelig mer skade?

 

Aimed shot, Arcane shot eller bare vanlig auto-shot (hørte noe om at aimed shot gjøre mindre sakde enn auto shot)?

 

Noen henvisinger til noen bergninger/damage kalkulatorer blir gledelig mottatt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja, Aimed shot gjør hvor mye mer skade? 600 på rank 6.... så spørs det om de 3 sec+weapon speed veier opp mot en rask autoshot+arc. shot... (jeg vet ikke hva som er vanlig damage på bue på 60? )

 

Han kan jo ha hatt meget høy crit sannsynlighet og således outdps'a dere p.g.a. hyppige crits? Spesiellt hvis buen hans er raskere vil han ha flere "småcrits" enn en med lav hastighet på buen?

Lenke til kommentar
For noen dager siden var jeg på et langt raid som omfattet MC, Onyxia og BWL. Jeg bruker vanligvis å komme reimlig langt oppe på damage meteret i MC/BWL, og nesten alltid på topp på Onyxia. Jeg har ca 50/50 av GS/DS, og bruken Rhok'en som våpen.

 

Av en eller annen grunn, greide en hunter med Ancient Bone Bow, jepp, det er den skit dårlige buen som dropper i Scholo, å utDPSe meg, og alle de andre hunterene med Rhok.

 

Jeg hørte også noen som snakket om noen damage normalisation, og at trege våpen gjør mndre skade enn raske. Dette får meg til å lure på følgende:

 

Hvilket våpen gjøre mest skade? Er det Rhok'Delar, eller er det noen som gir betydelig mer skade?

 

Aimed shot, Arcane shot eller bare vanlig auto-shot (hørte noe om at aimed shot gjøre mindre sakde enn auto shot)?

 

Noen henvisinger til noen bergninger/damage kalkulatorer blir gledelig mottatt.

5658778[/snapback]

 

 

max skade får du ved å skyte aimedshot auto mulit auto auto aimed auto multi osv(skyt aimed rett etter en auto, antal auto varierer med wep speed)

 

ikke bruk stinger eller arcane, de demper bare dmgen din(og stingeren er crap, tar plass fra bedre ting dom CoD, CoE osv)

 

trege våpen er best, faktisk er av crossbowen stort sett lik dps som mc bue/gun(utenom rhok)

 

spec: mm slår glatt survival med mindre du har bortimot 580 agi unbuffed(5% fra ranged wep hjelper MASSE, det samme gjør barrage)

 

annet: attackpower > crit/agi. jeg har 22% crit elns og leder dps wise over huntere med 30% fordi de ikke har mer en 1000 ap mens jeg har ap og ikke crit(har ca 1300 ap)

 

grace of air totem hjelper bra om du er horde, ellers bør du få palladin manaregen buff så du ikke går så fort oom.

 

Fd hver gang denne er klar ellers trekker du garantert aggro ;-)

 

som hunter burde du vite at aimedshot er 3 sec cast og ikke 3 sec + wep. speed =P

 

hmm dårlig skrevet , men jeg er på vei inn i dusjen, du får tyde det som best du kan =)

Lenke til kommentar

Scorpid Sting gjør at skaden din går bittelitt opp, siden den reduserer armor til motstanderen...

 

Be også om Curse fra Warlocks, og Fairie Fire fra Druids (og Vindication om paladinsa speccer seg for det...)

 

edit: gode gamle leif...

Endret av Per-Stian
Lenke til kommentar

Aimed shot resetter IKKE autoshot timer. Har du f.eks den crossbow of smiting (med 3.4 attack speed), får du ca 3 sec autoattack speed med quiver. Da kan du skyte aimed shot mellom autoshots, og ikke miste damage på det i hele tatt. Har du derimot en kjemperask bue, kan du miste både 1 og 2 autoshots på å skyte en aimed.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...