Gå til innhold

Priest talents i 1.10

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ah, jeg vart skikkelig lettet over at shadow-priest ikke ble nerfet, dette ser jo riktig bra, faktisk blir jeg buffet siden jeg nå kan gå rett på wand-talentet.

Endret av Goz
Skrevet

Når vi snakker om 1.10...

Noen som har peiling på når test realmen kommer opp? patchen skal jo slippes i begynnelsen av mars, så den må jo komme snart?...

Skrevet

Noen som har peiling på når test realmen kommer opp? patchen skal jo slippes i begynnelsen av mars, så den må jo komme snart?...

5657220[/snapback]

Kanskje i dag.

Skrevet

5657220[/snapback]

Kanskje i dag.

5657462[/snapback]

Hvor har du det fra`?

Skrevet

Dessverre har de nerfet imp. pw:shield til at den nå bare absorberer mer damage istedenfor at man får kortere weakened soul :(

Skrevet (endret)
Dessverre har de nerfet imp. pw:shield til at den nå bare absorberer mer damage istedenfor at man får kortere weakened soul :(

5657660[/snapback]

De har jo ikke det?!

"Worry not, this is because the core ability, Power Word: Shield has been improved to only cause a weakened soul effect of 15 seconds, which previously required three talent points, hence the change detailed below. "

Endret av mjuice
Skrevet (endret)

Brae talents , men dårlig plassering av hert enkelt talent, vanskelig å få en "bra" build nå. Bytte litt om på plasseringene av hvert enkelt talent , så er dette kjempe bra =)

edit: å det er ikke helt sikekrt at oppsettet/talentsene blir akkurat slik som test calc'en viser..det er bare får at vi skal få innsyn i hvordan det nesten blir. =)

Endret av Kakew
Skrevet

Jeg liker veldig godt de nye talentsene, ikke bare er de gode, men også veldig balanserte imo. De veldig gode talentsene er plasser lengst nede og derfor er det umulig å få. Selvsagt ser det jo veldig imba ut nå, men man må huske på det på ingen måte er mulig å ha mer enn 51 talent points.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...