Straffa Skrevet 23. februar 2006 Skrevet 23. februar 2006 (endret) Datoen er 20.03.2006 Her kan du se. Dette er US datoen så kanskje 24.03.2006 er for EU. Siden xbox.com har satt opp denne datoen så er det veldig sikkert at dette her stemmer Endret 23. februar 2006 av avanore
Mr.FOXHOUND Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 (endret) Øh... står det ikke ganske mye piss/feil informasjon på de xbox.com sidene egentlig? Er ikke akkurat den kilden jeg stoler mest på hvertfall Edit: Mulig den amerikanske delen av xbox.com er bedre enn de norske.. Håper uansett at spillet kommer så fort som mulig Endret 24. februar 2006 av Mr.FOXHOUND
Bytex Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 (endret) Det er flere websjapper som har satt releasedato til slutten av mars for preorder til PC også. Får bare håpe det stemmer. Endret 24. februar 2006 av Bitex
SpoileD Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 I radiointervjuet med PR-sjefen eller hva han var, sier han jo at alle som har kommet med datoer bare tar å gjetter seg fram. De har sagt Early 2006, thats it. Og de vil prøve å slippe det ut samtidlig (samme dato i USA og europa) og dette gjelder da PC og X-Box
Straffa Skrevet 24. februar 2006 Forfatter Skrevet 24. februar 2006 I radiointervjuet med PR-sjefen eller hva han var, sier han jo at alle som har kommet med datoer bare tar å gjetter seg fram. De har sagt Early 2006, thats it. Og de vil prøve å slippe det ut samtidlig (samme dato i USA og europa) og dette gjelder da PC og X-Box 5657353[/snapback] Det var før xbox.com la ut en dato på hjemmesiden. Regner med at de vet noe som ikke vi vet angående datoen. Jeg vil tippe at det er ganske sikkert at den datoen er den riktige
MindTooth Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 Noen som kunne opplyse dette på det offisielle forumet?
SpoileD Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 I radiointervjuet med PR-sjefen eller hva han var, sier han jo at alle som har kommet med datoer bare tar å gjetter seg fram. De har sagt Early 2006, thats it. Og de vil prøve å slippe det ut samtidlig (samme dato i USA og europa) og dette gjelder da PC og X-Box 5657353[/snapback] Det var før xbox.com la ut en dato på hjemmesiden. Regner med at de vet noe som ikke vi vet angående datoen. Jeg vil tippe at det er ganske sikkert at den datoen er den riktige 5657371[/snapback] Jaja, jeg tror ikke på det, men vi får se..
Gunfreak Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 hvis spillet skal komme ut i mars må som sagt spillet bli gold NÅ før uka er omme..
Straffa Skrevet 24. februar 2006 Forfatter Skrevet 24. februar 2006 (endret) Litt kaos igjen på elderscrolls forumet da noen har sagt at første review/preview skal komme allerede til Lørdag. Link her Endret 24. februar 2006 av avanore
Whalecore Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 (endret) For ikke så veldig lenge siden leste jeg en nyhets-artikkel her på gamer.no hvor det ble sagt at datoen var bekreftet, og var 24. mars eller noe sånn. Var det bare bullshit? Edit: Kilde. Endret 27. februar 2006 av xantir`
Bytex Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 Anmeldere i blader og store nettsider får gjerne review-kopier en god måned før det slippes, så gode anmeldelser kan komme akkurat samtidig med release. Så hvis f.eks. PC Gamer sier "NEXT MONTH: OBLIVION REVIEW!" så kan man nesten regne med de har fått kopien sin og driver og anmelder spillet allerede.
Rage_Hunter Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 Gamespot har "Hands On" på X360 versjonen så er vel ikke lenge igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå