Onyx Skrevet 23. februar 2006 Skrevet 23. februar 2006 (endret) Hei. Etter at jeg leste rundt her om den mye omdiskuterte 1.2 patchen, så kunne jeg ikke dy meg mere, måtte bare åpne spillet å spille (alle de probleme som hadde oppstått). Nok får være nok, og hvorfor ikke spille bare. Spillet lå i rommet forseglet i en dag bare, og jeg måtte prøve! Så, helt til nå har det gått helt greit å spille. Har spilt litt Singel Player og lært meg tastene. Prøvekjørt fly, buggy, tanks og heli. Ikke flere enn de dog. Funnet ut hvordan jeg skal opptre som en teamleader (gi oppgaver med T, for så å velge hva de skal gjøre, peke med musa og fyre løs oppgaven) og hvordan jeg skal opptre som en vanlig soldat som får ordre. Det er vel i grunn det samme hvilket lag jeg velger (Bravo osv.)... Men, jeg kunne ikke bruke artileri? Må jeg ha en høyere rank da? Hva pleier folk å være mest når de spiller online? Jeg liker litt av hvert, men velger ettersom hvordan brettet er. Bruker motstanderen masse tankser, blir det Anti-tank osv. Da, flere ting jeg bør lære meg før jeg legger løs på online spill? (får ADSL neste uke, 1.5mb linje). Håper på svar. Endret 23. februar 2006 av onyX
000111222 Skrevet 23. februar 2006 Skrevet 23. februar 2006 Du kan jo lese gjennom guiden, som er sticky. Og så er det ingenting som er meir lærerikt enn å faktisk spele
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 23. februar 2006 Skrevet 23. februar 2006 du må være Commander for å bruke artelleri, da kan du også bruke UAV, scanne hele mappet og supplydrops. trykk på caps lock og "apply" på commander stillingen
Onyx Skrevet 23. februar 2006 Forfatter Skrevet 23. februar 2006 (endret) Ok. Akkurat det har jeg ikke prøvd. *Huske på capslock* Det med fly. Hvilke knapper skal jeg bruke til å skyte med? Det er hvertfall space (maskingevær), 0 (raketter) og X som er flares. Andre ting? PS: Skumleste litt i guiden til Orresnei. Endret 23. februar 2006 av onyX
Ozelot Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 Bruker du ikke musen når du flyr ? Eller kan du sikkert trykke ESC og smugkikke i kontrollpanelet og hvilke knapper som er default for raketter og maskingevær på flyet.
MrLee Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 husk at du kan bruke capslock oversiktskartet som squadleader også. men dog med begrenet funksjonalitet. Tror ikke du kan zoome så villt som du kan som commander, kan ikke sette artilleri eller uav eller supply (du kan derimot be om det fra commander) Du kan også beordre squad'en din plasser med denne interfacen.
Onyx Skrevet 24. februar 2006 Forfatter Skrevet 24. februar 2006 Okey! Også må man passe på Radaren ved basen, botene er ikke så smarte at de sprenger den. Man må også svare Yes eller No for å bli Squad Leader eller Commander med Page Up og Page Down. Da har jeg fått med meg det. Gleder meg til linja er oppe og går neste uke
MrLee Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 Okey! Også må man passe på Radaren ved basen, botene er ikke så smarte at de sprenger den. Man må også svare Yes eller No for å bli Squad Leader eller Commander med Page Up og Page Down. Da har jeg fått med meg det. Gleder meg til linja er oppe og går neste uke 5658292[/snapback] lese gjennom guiden som står som sticky, men merke seg at mye er endret litt, spesiellt med tanke på effektiviteten av våpen og slikt - men dette er ting du må lære i praksis uansett.. En ting du MÅ lære deg med en gang er: ikke alle vil bli revivet. hvis de ligger i Field of fire for FI er det liten eller ingen vits å revive dem igjen. hvis de ikke skriker på medic etter første død, er det lite vits i å revive dem, da vil de ikke.
Onyx Skrevet 24. februar 2006 Forfatter Skrevet 24. februar 2006 Revive folk = gjennoplive. Revived = bli gjennopplivet. Okay! Men jeg får vel poeng for å hjelpe folk da? Hehe, skal prøve å ikke bli drept så mye, slik at ingen trenger å gjennopplive meg Også kan jeg gå inn på http://bf2s.com/ for stats, ikke sant?
cyberPanda Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 du kan spørre comander om å gji deg arty support eller suply hvis du er sqad leader. jeg tror det er T eller Y tasten
Onyx Skrevet 24. februar 2006 Forfatter Skrevet 24. februar 2006 Det er T. Men uansett om jeg ikke er Commander eller Squad Leader, så vil jeg hele tiden være på utkikk etter folk som trenger hjelp. I tillegg til å krige så klart... Gleder meg til online. Men noen sier her at hvis man går ned i prone og skal opp igjen så går det treigt? Skjer ikke det hos meg. Her går mannen min fort ned og når jeg skal opp så trykker jeg på space.
MrLee Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 Det er T. Men uansett om jeg ikke er Commander eller Squad Leader, så vil jeg hele tiden være på utkikk etter folk som trenger hjelp. I tillegg til å krige så klart... Gleder meg til online. Men noen sier her at hvis man går ned i prone og skal opp igjen så går det treigt? Skjer ikke det hos meg. Her går mannen min fort ned og når jeg skal opp så trykker jeg på space. 5658699[/snapback] har du patchet opp til 1.2? det er nemlig i denne patchen de innførte restriksjoner.
Onyx Skrevet 24. februar 2006 Forfatter Skrevet 24. februar 2006 Jepp, 1.2 patchen er installert. Kunne man ikke bruke T før 1.2 patchen eller?
MrLee Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 tenkte på det med å legge seg ned og stå opp igjen raskt...
Elendil Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 Du skjønner før pacthen så var infene kenguruer som leikte hjemsel bak steiner og objekt og sa tittei så dukka dem så opp igjen tittei!
minialeks Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 Du skjønner før pacthen så var infene kenguruer som leikte hjemsel bak steiner og objekt og sa tittei så dukka dem så opp igjen tittei! 5658819[/snapback] Hehehee.. Men likevel så var ikke patchen så bra som jeg hadde håpet.. =/
Onyx Skrevet 26. februar 2006 Forfatter Skrevet 26. februar 2006 Jeg skjønte ikke helt nå. Når jeg er Commander, kan jeg kun sende ut artilleri, scanne, sende support og bruke UAV da? Han mannen som snakker der når du spiller spillet for første gang sier at man kan gi ordre til Squad Members. Isåfall, hvordan? Fant ikke ut det. Prøvde T, Q og Caps lock. Håper på svar
AiKi Skrevet 26. februar 2006 Skrevet 26. februar 2006 Litt vanskelig å forklare, men om du ser på panelet på venstre side i Commander screen, ser du en rekke tall. Ved siden av tallene er det forskjellige ikoner, som viser hver og en soldat, og ofte hva den driver med (tank, fly, heli etc.). Klikk på et tall, og høyreklikk ute på kartet, da spretter den opp en meny. Trykk på Attack, Defend eller hva du vil. Du kan også gi beskjed til en squad om at artillery etc. er tilgjengelig ved å høyreklikke på tallet til squaden, og velge det. (husker ikke hva det heter.) Også har du muligheten til å skrive beskjeder ved å trykke på Squad nederst på skjermen, samt gi dem "skjenn" eller ros, ved å velge Commend/Rebuke Squad på samme sted hvor man gir beskjed om tilgjengelig artilleri. Blir litt rotete, siden jeg skriver etterhvert som jeg kommer på ting. Btw, det er slik en nybegynner bør være
Onyx Skrevet 26. februar 2006 Forfatter Skrevet 26. februar 2006 Ok, takk! Jeg skjønte det hvertfall. Jeg skal prøve det med de tallene
SWAT dude... Skrevet 26. februar 2006 Skrevet 26. februar 2006 ting du bør lære deg fort: kamuflasje! og teamwork! kjørte ilag med en squad på 6 her om dagen der jeg og en annen var medic! fikk 40 teamwork points og 74 poeng totalt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå