user156890 Skrevet 23. februar 2006 Skrevet 23. februar 2006 (endret) Tja topic sier vell sitt... Har 9 signatures men tvert jeg kommer til en Guild Master og trykker "Register a Guild charter" så skjer det ingenting... Har prøvd i 3 dager nå, tenkte kanskje først det hadde noe med pågang på servern å gjøre men har prøvd på klokkeslett som 07.00-12.00-03.00! Er ikke akkurat på de klokkesletta det er størst aktivitet på servern, eneste som skjer når jeg spammer "Register a Guild charter" knappen er at WoW klikker og ingen nettsider funker i hverken Opera eller IE, blir også logga av MSN og kan ikke logge på igjen før etter nøyaktig 2 restarter. Ikke 1 men 2 restarter! Uansett, har prøvd og kontakta en GM med problemet men veit ikke hvordan jeg gjør det. Står oppe i høyre hjørne av skjermen "You have an open ticket. Please Choose an option" Og valga er da "Edit my ticket" og Abandon my ticket" Sitter jeg nå i et køsystem og skal bare vente til en GM kontakter meg? Har had den lille greia i høyre hjørne sida kl 21.00 idag, ingen som har kontakta meg så langt! Forslag til hva jeg skal gjøre? Endret 23. februar 2006 av DieselOtern
Yosuf Skrevet 23. februar 2006 Skrevet 23. februar 2006 må være i backpack ikke i en av de andre baggene
user156890 Skrevet 23. februar 2006 Forfatter Skrevet 23. februar 2006 Ahh flott! Jeg bruker EngInventory så fikk jo allt i en svær pakke... fixa det nå la den i backpacken og fikk registrert guilden! Takker for hjelpa (Skulle ståd en sidenote om hos GM et eller annet sted...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå