Gå til innhold

problemer med nettspill, cnc generals

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har nettopp kjøpt spillet, og skulle spille med en venn, men jeg fikk opp en melding som sa "unable to conect to persistian server".

har noen peiling på hva jeg skal gjøre?

har disabla brannmur og antivirus, og tilat programmet til å kjøre.

det som skjer, jeg går inn i en lobby, eks 1vs1, jeg finner mange servere, men når jeg conecter så ser jeg ikke mitt navn i playerlista, og 10sec etter får jeg opp meldingen "host has left the game, but cnc will continue"

hva er dette for noe?

hehe... takker for all hjelp :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjer dette hver gang, også i 2v2/3v3 spill? Serverlisten pleier ofte å oppdatere seg sakte, og du må bruke reload aktivt for å få opp de nyeste serverne med en gang. Hvis du ikke for opp navnet ditt på spiller-listen så er det meget sannsynlig at feilmeldingen du for er korrekt. Jeg har opplevd det mange ganger selv at hosten er forsvunnet eller at et game jeg joiner allerede har startet. Eller hosten bare slutter fordi han ikke vil spille mot meg. Prøv med en kamerat eller spør i chatten om noen vil prøve seg mot deg, og se om du har samme problem da.

Skrevet (endret)
Skjer dette hver gang, også i 2v2/3v3 spill? Serverlisten pleier ofte å oppdatere seg sakte, og du må bruke reload aktivt for å få opp de nyeste serverne med en gang. Hvis du ikke for opp navnet ditt på spiller-listen så er det meget sannsynlig at feilmeldingen du for er korrekt. Jeg har opplevd det mange ganger selv at hosten er forsvunnet eller at et game jeg joiner allerede har startet. Eller hosten bare slutter fordi han ikke vil spille mot meg. Prøv med en kamerat eller spør i chatten om noen vil prøve seg mot deg, og se om du har samme problem da.

5661384[/snapback]

nei, dettte funker heller ikke.

problemet startet etter jeg formaterte, og skulle instaler på nytt, så jeg har spilt på samme pc og router og alt, men det funker av en eller annen grrunn ikke nå:S :thumbdown:

og ja, har prøvd alle lobbyer, og kamerat

skjer uansett, men ikke på quickgame

Endret av blind:.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...