Gå til innhold

OTSHOVTT - Sprer glede i trauste forumbrukeres dag

Fredrik

Anbefalte innlegg

Skrevet

For en koselig tråd! Bare tanken på å melde meg inn varmet i min deppresive skrott :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Gladfilmer:

Fletch

Caddyshack

Lost in Translation

Du glemmer den viktigste

Amèlie.

Den er ikke BARE glad, har noen få øyeblikk som er triste, men alt i all er den fantastisk gledesspredende. Blir i kosebrahumør av å se den! :)

Skrevet

Ettersom jeg nylig er tatt opp som medlem i "del dine følelser"-tråden, lurte jeg på om jeg kunne få tilsvarende stilling her også!

Jeg vil da ha bred kompetanse som kosebamse innenfor to klubber og kan dermed bidra med input på kryss av klubbene!

Jeg søker derfor stilling som Kosebamse i OTSHIVTT :)

Skrevet

Gladmusikk:

In Flames - Svim

Turdus Musicus - Here Goes!

Uriah Heep - Easy Livi'n

Jimi Hendrix - Come On

Björk - It's Oh So Quiet

Jorn - Something Real

Kate Bush - Kite

:)

Skrevet (endret)

Vil oppfordre alle til å linke til denne koslige tråden i signaturen sin.

Dette kan gjøres slik:

[url=http://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=542253&hl=][color=red][color=red]♥[/color]Off-Topics Spre-Hygge-Og-Varme-Tanker-Team[color=red]♥[/color][/url][/color]

Eller du kan lage en egen fin signatur. :)

Endret av Agressive
Skrevet

Har nå sendt følgende beskjed til Meika:

"Hallo, vi i Off-Topics Spre-Hygge-Og-Varme-Tanker-Team, har tenkt en del på deg, og vi vil at alle skal ha det godt, inkludert deg.

Hver gang du er deppa eller lei deg, så bare tenk på at det er noen som tenker på deg, og ønsker deg godt. For vi glemmer aldri noen, vi tenker på alle. :)" - Blir nesten litt rørt over meg selv her jeg sitter. :wee:

Skrevet
Gi nå SoloX den tittelen han fortjener.

Han har bidratt med mye i denne tråden, han har fått meg i bedre humør også, og det er jo det som er meningen. :)

5655681[/snapback]

*gir Agressive en god klem* :love:

:p

Skrevet

Blir seriøst i godt humør av å lese denne tråden :) men melder meg ikke inn helt enda. Føler det går litt på tvers av min depressive natur. Kan eventuelt bli med om jeg får lov å holde det på "støttemedlemsnivå"

Skrevet
Blir seriøst i godt humør av å lese denne tråden :) men melder meg ikke inn helt enda. Føler det går litt på tvers av min depressive natur. Kan eventuelt bli med om jeg får lov å holde det på "støttemedlemsnivå"

5655694[/snapback]

Ikke det? Du som smiler så fint på avataren? :love:

Join the happy side! :cool:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...